Hej. er der nogle der kender et alternativ til affiliateplug.in, der er billigere pr. måned? Mvh. Jacob. |
Jeg leder efter præcis det samme. Wp-table er ikke særlig pænt og affiliateplug.in er alt for dyrt.
Jeg leder efter præcis det samme. Wp-table er ikke særlig pænt og affiliateplug.in er alt for dyrt. |
Det ærgelige med affiliateplugin.in er, at det kører via abonnement. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det var faktisk engangsbetaling tidligere. Men jeg vil da gerne vide hvorfor det er ændret? :O |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Hvis det var engangsbetaling og ikke for dyrt ville jeg nok også købe det :) Men når man snakker små affiatesider der måske kun laver 4-8+00 kr om måneden er 180 mange penge at give hver måned. Men det er også et genialt plug-in, så det er klart det koster lidt :) |
Hejsa :-) Tillader mig lige at svare på tråden, selvom jeg nok ikke kan bidrage med svar på Jacobs egentlige spørgsmål - jeg kan dog svare på nogle af de andre spørgsmål her i tråden.
Det er korrekt at Affiliate Plug.in startede ud med at være pr. engangsbetaling, men efter de første ordrer bemærkede jeg, at jeg brugte for lang tid på at hjælpe folk med at komme igang, generel support og svare på spørgsmål i forhold til hvad det kostede. Jeg kunne selvfølgelig blot have sat prisen op, men så ville det nok igen have afskrækket en del mennesker. Grunden til at jeg lavede det om til et abonnementsbetalt system, var at jeg på den måde bedre ville kunne yde så meget support og hjælp som jeg selvfølgelig gerne vil :-)
Det er klart at hvis ens side indbringer 40-80kr/mnd, så er det ikke så fedt at betale 180kr (inkl. moms, husk det :-)) om måneden for et plugin - men husk at du kan bruge det på 3 sites til den pris, så hvis du tjener 50kr pr. side pr. måned (ekskl. moms), så har pluginet allerede tjent sig selv hjem. Derudover kan man tilkøbe 5 ekstra domæner for 20kr pr. mnd (inkl. moms igen :-)). Dermed kan du altså nå op på 8 sider á 50kr/mnd = 400kr / mnd - 150kr / mnd = 250kr/mnd for sites, der kan passe sig selv - det er jo også værd at tage med :-) Det er jo ikke kun 250kr/mnd, men også en del tid sparet på vedligeholdelse. Hvis i har andre spørgsmål, så skal i være meget velkomne til at sende mig en mail (lars@affiliateplug.in), skrive her i tråden eller i en privatbesked her på amino. |
Tak for svarene. Det er altid dejligt at få forklaring på spørgsmål :) Har også skrevet til på e-mail, men ville bare høre hvad andre har at sige :) |
Det giver som sådan god mening. Men hvad med en 1 domæne engangsmulighed? Jeg fx administrere ikke særlig mange sider, og fokuserer kun ét projekt ad gangen, så 3 er alt for meget for en som mig. Så kan du evt hæve den pris det koster, men med det argument, at det er én betaling, slut. Og så evt en håndgribelig guide til at sætte det op, så selv en sinke (mig) vil kunne forstå det :P. Så kan man altid henvise til den hvis folk får problemer ;) |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Godt forslag :-) |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Uden at have prøvet dit plugin, vil jeg lige spørge om det ikke siger noget om brugervenligheden af dit plugin, når dine kunder hele tiden har brug for din hjælp? :-) |