Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo design - last chance! :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
D. 1. september er tilbudet ikke længere gældende.

24 logo + visitkortdesign + papirlinie = 4800kr. ex. moms.

Så hvis du går og har planer om nogle projekter der kræver et korrekt logo, kender nogen der skal have lavet logo m.m., til deres virksomhed eller andet - så er det altså nu hér, at man skal udnytte sig af tilbudet.

Tænk på, om et par år, vil det være ret attraktivt, at have noget designet fra "Nicosia Longhi" , så snob-effekten er bestemt ikke undladt *GG*

Skriv en PM - Send en mail - kom forbi websitet - Og fortæl hvad du kunne tænke dig? :)

Og til jer, der har efterspurgt referencer: De ér ved at være på plads, og kommer på websitet om et par måneder. Ellers kan man efterspørge dem pr. mail, hvis man er interesseret.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:59
Fint...vi venter til der komme ny of bedre pris .....(for os)

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 07:24
haha, ja billigere bliver det skam ikke klumpe-dumpe!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:43
Jeg tror ikke at Du finder en bedre pris end denne, så Du kommer nok til at vente meget længe ;)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:36
Fint...vi venter til der komme ny of bedre pris .....(for os)
Det må være snob effekten han taler om, så han gerne vil betale mere for dit design ...;-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 12:19
I kan jo spørge ham om jeg har bestilt noget... Hvis det er det bedste og billigste har jeg jo nok......

Tag en kiks, så stopper jeg drillerierme, er jo fint nok med lidt tilbud og kampagner herinde...

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 12:21
Det er ikke et spg. om at tage en tudekiks, kan Du ikke lide et bestemt tilbud, så lad være med at skrive ligegyldige kommentarer i tråden.

Vælger Du at gøre det alligevel, siger det blot mere om dig end om det fine tilbud.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 14:03
Hvis jeg engang har brug for et 3. klasses råd om noget skal du være den første jeg spørger...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:06
Dato: 20-07-2007 14:02:38
Forfatter: ExportInnovation
Hvis jeg engang har brug for et 3. klasses råd om noget skal du være den første jeg spørger...

Du skal være så hjertens velkommen :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 14:09
Ved det..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)