Hej aminoer eftersom banken ikke ville give os erhvervskonto og nu lukker privatkontoen da vi har haft erhvervsindbetalinger på privatkonto hvilket åbenbart var imod deres forretningsbetingelser er vi nu nødsaget til at opkræve betaling fra alle kunder kontant. Jeg er selv bange for vi mister en del kunder på det, men det er lige eneste udvej jeg kan se.. Jeg pudser vinduer og laver algebehandlinger så det er mest når folk er på arbejde jeg kommer ud. Hvordan skal jeg stille det op for kunden hvorfor de nu skal betale kontant istedet for de bare får regning i postkassen håber i har nogen gode ideer (har søgt flere banker om konti, men uden held grundet rki) |
Jeg tror jeg kan se en anden udvej: I min verden lyder det som et lille problem, der bliver gjort unødvendigt stort. Kontantbetaling som den eneste betalingsmulighed vil utvivlsomt koste kunder. Hvis problemet er, at jeres bank ikke vil tilbyde dig en erhvervskonto, så er det noget som bare SKAL løses på anden vis. Kan du ikke som alternativ modtage dine indbetalinger, på din privatkonto (som banken er forpligtet til at tilbyde jer)? Jeg ved det giver lidt ekstra administration, men det er i min optik det værd.