Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af minecraft server hosting?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg også har skrevet til en anden, der er intresseret i at starte Minecraft hosting -

Hvis du ikke ved præcist hvad du laver, skal du ikke lave en betalt service. At starte hosting, i det her tilfælde Minecraft hosting, er ikke bare lige at installere et kontrol panel, og så er man ready to go.

Jeg vil forslå dig at arbejde frivilligt for en etableret hosts, og lære de forsekllige systemer at kende, og derefter selv købe en VPS f.eks. og prøve dig frem på.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 14:37

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:07

Det kræver lidt at sætte produkter op i whmcs med både priser game id's etc. Men når du så først er inde i det, så spiller det. 

Husk, at det kræver massere af resurser til Minecraft

Med venlig hilsen

Alex Christensen

Rack-Host.com

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:30

Med flere års erfaring i gameserver hosting, kan jeg uden at blinke sige at en sådanne løsning ikke vil tiltrække kunder - Kunderne nu omdage bruger hellere 15 minutter længere på at researche omkring en anden og mere professionel model end et "whmcs/multicraft-panel"

Jeg vil forslå dig at redesign whmcs/multicraft så det ligner en og samme hjemmeside, i stedet for at kunden bliver taget fra et miljø til et andet :) 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)