Hej aminoer Jeg har efter at have fået afvide herinde min bank er forpligtede til at give mig nemkonto erhverv taget fat i dem og hørt om jeg kunne få en nemkonto til mit firma, men med et afslag Men men men, så sagde jeg jo at jeg havde min private konto jeg brugte som firmakonto og om de ikke bare kunne give mig det til den, men så tog det da først en træls drejning, nu kræver de min private konto med firmaindtægt lukket ! Så min ene privatkonto nu er lukket og har kun den anden som helt privat og nemkonto, hvad fanden gør jeg nu ? I alt min vrede har jeg sku overvejet at lukke og slukke mit cvr nr og arbejde uden og opkræve pengene på stedet. Efter skats nye regler kan jeg jo godt opkræve alt kontant så længe det er under 10,000 pr kunde.... men kontrolen med hvad jeg tjener bliver da umulig på denne måde. tristet til at gøre det som jeg lyster når bankerne skider på mig grundet RKI registering. Jeg henviste til god finansskik, men den siger de kun gælder privat personer. Skal jeg lukke firma officelt og bare arbejde og tage kontant ? Skal jeg prøve at se om den går med at bruge den anden pprivate konto til indbetalinger ? synes dog den er farlig hvis de så lukker den ned og jeg ingen penge har mere alternativt kunne jeg måske købe et skuffe aps og så give den gas der ? Vil tro de fleste private kunder og en del erhevrv hopper fra når jeg kræver kontant betaling, jeg kan jo ingen gang få forud betaling mere pis og møg |
Har du prøvet at kontakte en anden bank?