Hej Beklager mit spørgsmål, jeg har læst mange indlæg, og der er jo rigtig mange svar. Vi har overtaget en grillbar 1. november. I øjeblikket køre vi regnskab i exel, men må indrømme at det nok ikke er hensigtsmæssigt, ligesom jeg ikek er sikker på at det lever op til Skat's krav om at du ikke må kunne ændre et bogført bilag. Vi skal håndtere salg af grill vare, køb af vare, omsætning fra spilleautomater, vi har 1 kasse og 2 bankkontoer. Alt i alt ikke ret meget. Vi skal have et program som er simpelt, som indeholder en opstilling af et årsregnskab, og som har et momsregnskab. Vi har ikke brug for kundekartotek, eller faktura program. Hvad kan I anbefale? Umiddelbart har jeg haft kig på: Remy Smart regnskab Webregnskab Summa Summarum. E-conomic, Mamut One og C5 synes jeg er for dyre til vores behov. Hilsen Gert |
Af de nævnte - ikke on-line ville jeg tage summasumarum som er let at bruge og en engangsomkostning. I får momsangivelser og mulighed for udtræk af årsregnskab o.l.
I skal jo så også ha en kasse der virker efter loven til forretningen, men det har du sikkert check på
For årsregnskab ville jeg dog ha en, enten revisor eller meget regnskabskyndig tilknyttet - til gennemgang af regnskabet, udlusning af evt. fejl fradrag men lige så vigtigt, indsættelse af evt glemte fradrag.