Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2000kr for nemkonto til firma?.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

MMYnwa:
Jeg har lige haft ringet til min bank for at høre om en nemkonto til mit firma. De vil have 500kr pr kvatal får at have den og være tilsluttet netbank.

Jeg kontaktede Kreditbanken i Haderslev, da jeg manglede en erhvervskonto til opsamling af danske betalinger (netbank) og som dansk nemkonto. Det blev hurtigt klaret for 40 kr. kvartalet.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 13:26

Emil:

Nordea kræver i følge deres hjemmeside også gebyr for netbank. 100 kr årligt og 2 kr pr overførsel, så vidt jeg kan se.

Det gebyr kan du sikkert slippe for. Jeg har aldrig betalt ét eneste gebyr i Nordea, medmindre jeg har taget lån eller overført penge til udlandet.

Hvis du har noget at forhandle med så kan du nemt som Cookie siger blive fordelskunde. Læs evt. også om deres Erhverv+Privat-program:

http://www.nordea.dk/Erhverv/Brancheløsninger/Brancheløsninger/Erhverv+Privat/1433962.html?WT.SEG_1=3308

Dermed ikke sagt at Nordea er fejlfri, fordi der er absolut plads til forbedring. Jeg har selv skiftet bank væk fra Nordea for et par uger siden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:51

Martin Hegelund:

Emil:

Nordea kræver i følge deres hjemmeside også gebyr for netbank. 100 kr årligt og 2 kr pr overførsel, så vidt jeg kan se.

Det gebyr kan du sikkert slippe for. Jeg har aldrig betalt ét eneste gebyr i Nordea, medmindre jeg har taget lån eller overført penge til udlandet.

Hvis du har noget at forhandle med så kan du nemt som Cookie siger blive fordelskunde. Læs evt. også om deres Erhverv+Privat-program:

http://www.nordea.dk/Erhverv/Brancheløsninger/Brancheløsninger/Erhverv+Privat/1433962.html?WT.SEG_1=3308

Dermed ikke sagt at Nordea er fejlfri, fordi der er absolut plads til forbedring. Jeg har selv skiftet bank væk fra Nordea for et par uger siden.

Jo, jo. Men det er ikke gratis, som du sagde i følge deres priser. http://www.nordea.dk/Erhverv/Betalinger/Online+løsninger/Netbank+Erhverv/27891.html#076c7f9a-132b-458c-a161-8fc503fe9465

Man kan højst sandsynligt slippe for gebyrer i de fleste banker. 

Når du fortæller, at det koster gebyrer i andre banker, men ikke i Nordea, så er det dog forkert. Det koster jo netop også i Nordea, hvis man skal have netbank. Man kan sikkert få forhandlet det væk, men det er ikke det eneste sted, man kan det. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:59

Hvis du ønsker en decideret erhvervskonto, så koster det somregel et eller andet. Banken tilbyder så nogle service-ydelser, der modsvarer deres gebyrer.

Men er der tale om en enkeltmandsvirksomhed, så kan du sagtens have en privatkonto i banken. 

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 14:10

JEg har fået afvide jeg skal have en erhvrskonto som er mit firmas nemkonto.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:47

Emil:
Når du fortæller, at det koster gebyrer i andre banker, men ikke i Nordea, så er det dog forkert.
Nej det er korrekt. Er du fordel + kunder flytter dine fordele helt automatisk med over på dine erhvervskonti - og dermed ingen betaling for netbank - i alle fald i København Nord hvor de har kombinations rådgiveren for privat og mindre erhverv - som spilleregler flytter med over automatisk (og kan jo i alle fald givet forhandles bort)

Har man kun erhverv - eller er ikke fordel + som privat, så er det givet sådan at det koster - vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Riisolution Skrevet kl. 15:11

He he Big Smile - Ret sjovt jeg har lige akkurat samme oplevelse, for at få en erhvervskonti i min bank koster det 500 i kvartalet og 300 for en net konto. 

Desværre skal man typisk flytte hele sit arrangement til en ny bank - så jeg er lidt strandet.

Grunden til at jeg vil oprette denne konto er for at benytte den som nemkonto. Er der nogen som ved om man kan benytte en privat konto som kan benyttes som nemkonto for virksomheden? Mit firma er enkelt mandsvirksomhed. Så det er jo ikke tvunget med en erhvervskonto - det gør bare det hele nemmere.

Mvh Riceman

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)