Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2000kr for nemkonto til firma?.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige haft ringet til min bank for at høre om en nemkonto til mit firma. De vil have 500kr pr kvatal får at have den og være tilsluttet netbank.

Mit spørgsmål er så, kender i nogle andre steder hvor det ikke koster 2000kr om året. Det kan da ikke være rigtigt jeg skal betale 2000kr for at have penge i deres bank. Kan jeg godt have min privat økonomi i en bank og så virksomhedens i en anden?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 10:28

Det lyder mærkeligt. Det er gratis for mig. Troede det var standard

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:32

Det lyder da helt urimeligt at du skulle betale 2000kr om året for at have en nemkonto.

Det er intet problem at have din firma konto i en anden bank, og så længe du ikke skal have et kreditkort eller andet forbundet til den konto, så ser jeg ingen årsag til det høje gebyr.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 10:34

Hvilken bank har du hvis jeg må spørge?

Jeg ringet til dem, og damen i røret sagde det kostet 500kr i kvatalet, udover det lød det ikke som om hun syntes det var fair men lad det nu ligge. Syntes heller ikke det er okey, jeg tror nok jeg er en af deres bedre kunder, og har vidste lagt en del penge i den bank.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 10:35

Tak Michael. 

Hvorfor må jeg ikke have et kreditkort til min nemkonto(erhverv)?

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 10:42

Hvis du er af bankens bedre kunder og hvis du har en sund og stærk økonomi så mind dem om at du er lige den type kunder som faktisk har mulighed for at skifte bank i disse tider.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 10:44

Jeg det kunne være jeg skulle gøre det, altså der er altid + på min konto.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:50

Jeg siger ikke du ikke må have et kreditkort. :D det skal du være velkommen til. Fik nok formuleret mig forkert.

Men hvis du skal have en nemkonto hos dem, og intet andet så syntes jeg 2000kr er i overkanten.

Egentlig syntes jeg ikke man burde betale for det, de får stillet nogle penge til rådighed de ellers ikke ville, og det skal man da ikke betale for at gøre.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 11:13

Sydbank oprettede en til mig gratis. Fik et normalt Mastercard Debit med.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 11:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MMYnwa:
Mit spørgsmål er så, kender i nogle andre steder hvor det ikke koster 2000kr om året

På at gå ind på skift-bank og se om de kan hjælpe dig. De giver en sund og sober rådgivning.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)