Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom så med kritikken - vi elsker dig for det!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  www.cdmlab.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:11

De ser rigtig godt ud. Simpelt og enkelt design. Yes

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:17

Angående e-cigaretterne kunne det helt klart være en fordel med social validation og social proff igennem enten Facebook link og Trustpilot. Samt flere positive referencer fra kunder.

Hvis i kunne få en kendt indover villle det være perfekt.

Grundlæggende en rigtig flot webshop:D 

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:40

Hej,

Umiddelbart ser det rigtig fornuftigt ud - jeg har intet, som jeg synes du skal ændre på dine shops - de er dejlige enkele og nem at navigere rundt i. Der er dog en mindre stavefejl på cleancig.dk - i denne linje: "Ryg hvor du vil, når du hvil" hvil = vil.

Men ellers rigtig fine shops.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 00:06

Hej.

Begge shops er rigtig flotte. Som andre skriver, enkle og let forståelige, med et klart budskab:)

Held og lykke med det.Wink

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:25

Hej Maximilian

Super flot lavet! Lækkert og enkelt.

Men mht. den med make up, kunne man ikke lave en pop-up med to taster, forsæt shopping og gå til kurv. I stedet for at man bliver smidt ind til kurven med det samme at man lægger i kurven? :-)

/ Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59

fodnoten på siden , den er svær at læse på begge sider grå tekst type på sort baggrund vælg der hvid tekst type , derved er det lettere at læse den tekst

personligt ville jeg fortrække en betingelse side , det ville give et lille troværdig løft og nok også hjælpe på seo da der er meget ens tekster 2 ens sider med samme fodnote tekst er ikke det bedste udgangs punkt der

få social medier på siden google plus facebook , twitter og få den likes og plus kanp og del knap på siden , det kan også være en fordel.

få på om jer siden en kontakt formular der , det er derved lettere at kontakte jer.

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden og jeres om jer side , det ville styrke sidens troværdig , at få det nummer der

titlen til din side husk udnyt google viser op til 70 tegn lige vises meste kun domæne navnet , det kunne forbedre siden lidt mere med en god unik beskrivelse på din side og alle sider lave dem unikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:37

Fint design. Får dog brug for en kasse panodil, når jeg læser teksterne. Formuleringen er elendig og korrekturlæsning virker ikke eksisterende.

"Det liger at du ryger en rigtig cigaret"

Ud over det "liger" - så gad jeg godt vide, hvem der har et behov for at vise, det LIGNER en rigtig cigaret.

Og uanset om det så er falske testimonials eller ægte, så har jeg et problem med sporty mennesker og smøger - det holder ikke i min optik.

"Altid sidste nyudviklede produkter

Vi står altid for at udvikle vores produkter, og som kunde hos Skandi er du sikret, altid at kunne handle nyudviklede produkter."

Hvilken målgruppe forsøger man at påvirke med den slags tekster? Det er en kombination af sludder og vrøvl.

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 22:53

Flot design! Alt for få produkter på http://aceofface.dk/ i risikerer at gå døde på et alt for lille udvalg. ALT for stor headerslider, mere plads til produkter, det er jo det du-/i skal leve af. :)

Udover stavefejl og igen et ALT for stort header på http://cleancig.dk/ så ser det okay ud, for mig står der dog ALT for meget på forsiden, mere forvirrende et godt er. Man kunne måske dele det mere op i sektioner?.. I viser dog nogle fede ting i jeres header, så som, hvad får du og hvad undgår du, men, det er stadigvæk meget, meget stort! Tænk på andre former for visning end PC, MAC.. På f.eks en IPhone 5 er det meget voldsomt i safari browseren, dog er tekst-størrelsen ok.

Just my 50 øre for today :)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:11
Der er sagt meget rigigt.

Undskyld men bliver det ikke billigere og billigere for de e smøger, er det marked snart ikke dødt, pas nu på i ikke ødelæggee det for hinanden.

Det er ikke unormalt der er flere med samme produkt til næsten samme priser men så spark super røv på servicen, gå i tænkeboks og find på noget som folk vil have og fortæller gladeligt om.

Plus helst undgå selv at vær reference på din egen side virker underligt og utroværdigt.

Selvfølgelig er der ikke nogen i starten men så vent til du får nogen kunder og prøv igennem opfølgende mail at få de til at lave en kommentar. ( eller i det mindste bare din nabo)

Bare lige hvad der ramte mine øjne ud over det andet som er sagt, selvom mange af os selv staver som br.... Ser vi stavefejl så de skal bare spille.

Go vind herfra håber det kommer til at rykke.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)