Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot, hvad tror forbrugerne egentlig at det er ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det her passer meget ind som andet end hyggesnak, så her kommer den :)

Hvad forventer forbrugerne helt seriøst trustpilot er? Nu er jeg et par gange, jeg er jo kun menneske!, blevet mødt med en mærkelig form for tilbagemelding fra kunder.. Specielt denne studsede jeg lidt over, omskriver den lige så den ikke er 100% identisk med kundens ( Jeg har ikke fået svar på jeres email, og forventer derfor i ikke vil handle med mig, derfor vil jeg give jer en dårlig bedømmelse på trustpilot ) Men helt ærligt, jeg er kun menneske, jeg havde glemt at svare ham, det er jeg da oprigtig ked af, men når man så får sådan en mail så har man da slet ikke lyst til at handle med vedkommende.. (Han kan dog ikke give den bedømmelse da han ikke har foretaget et køb )

Vi betaler for, og benytter da trustpilot af den årsag, at vi regner med tror på at vi altid gør vores bedste, men fejl sker, det er uundgåeligt.

Det var lige et surt opstød her på en højhellig tirsdag i december :).. er der andre der har oplevet noget lign. med jeres kunder?  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomZe:
Men helt ærligt, jeg er kun menneske, jeg havde glemt at svare ham, det er jeg da oprigtig ked af, men når man så får sådan en mail så har man da slet ikke lyst til at handle med vedkommende..

Tja.. Du indrømmer jo at du laver en fejl. I så fald er der vel ikke noget galt i at kunden giver en dårlig anmeldelse. Ja, det er menneskeligt at fejle. Derfor kan de fleste også acceptere at en virksomhed har nogle få negative anmeldelser. 

Jeg synes du tager de negative anmeldelser lidt for nært. Når man læser anmeldelserne på trustpilot bruger du meget tid på at forklare, hvorfor du synes kunderne er unfair på trods af at du har overskredet leveringstider eller lignende. Dette er i min mening en uheldig fremgangsmåde. Og det leder mig frem til at svare på:

ThomZe:
Hvad forventer forbrugerne helt seriøst trustpilot er?

De forventer vel at det er et sted, hvor de kan komme med deres egen personlige mening og oplevelse af købet. Her forstår jeg ikke du fortæller kunder, at du ikke forstår at deres oplevelse er så negative bare fordi din leverandør er langsom, så kunden oplever en lille forsinkelse. Kunden kan være ligeglad med årsagen til forsinkelsen. Hans oplevelse kan stadig være negative, da løfterne ikke blev overholdt.

Nu lyder det overstående negativt, men sådan skal det ikke forstås. Jeg ser bare ikke helt "problemet"  på samme måde som du gør. Derudover er dine anmeldelser jo hovedsageligt positive. 

Fra Randers
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser mit indlæg, så vil du opleve at problemet ikke er dårlige anmeldelser, men at folk der slet ikke har handlet i butikken, som man har glemt at svare en email på, straks truer med dårlige anmeldelser på trustpilot, trods de slet ikke har købt noget i butikken.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)