Jeg synes ikke det her passer meget ind som andet end hyggesnak, så her kommer den :) Vi betaler for, og benytter da trustpilot af den årsag, at vi regner med tror på at vi altid gør vores bedste, men fejl sker, det er uundgåeligt. Det var lige et surt opstød her på en højhellig tirsdag i december :).. er der andre der har oplevet noget lign. med jeres kunder? |
ThomZe:Men helt ærligt, jeg er kun menneske, jeg havde glemt at svare ham, det er jeg da oprigtig ked af, men når man så får sådan en mail så har man da slet ikke lyst til at handle med vedkommende..
Tja.. Du indrømmer jo at du laver en fejl. I så fald er der vel ikke noget galt i at kunden giver en dårlig anmeldelse. Ja, det er menneskeligt at fejle. Derfor kan de fleste også acceptere at en virksomhed har nogle få negative anmeldelser.
Jeg synes du tager de negative anmeldelser lidt for nært. Når man læser anmeldelserne på trustpilot bruger du meget tid på at forklare, hvorfor du synes kunderne er unfair på trods af at du har overskredet leveringstider eller lignende. Dette er i min mening en uheldig fremgangsmåde. Og det leder mig frem til at svare på:
ThomZe:Hvad forventer forbrugerne helt seriøst trustpilot er?
De forventer vel at det er et sted, hvor de kan komme med deres egen personlige mening og oplevelse af købet. Her forstår jeg ikke du fortæller kunder, at du ikke forstår at deres oplevelse er så negative bare fordi din leverandør er langsom, så kunden oplever en lille forsinkelse. Kunden kan være ligeglad med årsagen til forsinkelsen. Hans oplevelse kan stadig være negative, da løfterne ikke blev overholdt.
Nu lyder det overstående negativt, men sådan skal det ikke forstås. Jeg ser bare ikke helt "problemet" på samme måde som du gør. Derudover er dine anmeldelser jo hovedsageligt positive.