Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på FindGaven.Nu -Find (jule)gaven hurtigt og nemt

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er netop ved at færdiggøre første version af vores website der skal hjælpe folk med at finde en gave til en person de holder af, hurtigt og nemt.

Vi vil ikke forklare så meget yderligere da vi gerne vil vide om konceptet er til at forstå ud fra siden alene! :-) Vi glæder os til at høre hvad i har af forslag til hvad vi kan forbedre så siden kan blive endnu bedre og nemmere. 

Besøg den på http://FindGaven.Nu

På forhånd tak

Claudia og Michael

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side i har fået op at kører som skiller sig lidt ud fra andre. Jeg prøvede jeres spørgsmålsprogram af får at se hvilke produkter der dukkede op. Det eneste jeg synes var lidt irriterende var da jeg svarede på at personen interessere sig for elektronik. Her kom 3 valgmuligheder mellem et strygejern, tøj og noget andet der heller ikke helt havde med elektronik at gøre, men det kommer vel til at blive rettet ind når der er flere produkter i kan henvise til ikke?!

I kan evt. benytte jer af linkbuilding på jeres side "om os" - På www.Opbygning.dk under "linkbuilding" kan du evt. læse nærmere.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opbygning.dk:
Det eneste jeg synes var lidt irriterende var da jeg svarede på at personen interessere sig for elektronik. Her kom 3 valgmuligheder mellem et strygejern, tøj og noget andet der heller ikke helt havde med elektronik at gøre, men det kommer vel til at blive rettet ind når der er flere produkter i kan henvise til ikke?!

Tak for det. Idéen er at prøve at komme lidt væk fra kategorierne da en person der godt kan lide elektronik måske også ofte hører en bestemt slags musik man ville give i gave. Så at alle svarene man har givet tilsammen opbygger en slags profil om personen som vi forslår gaver ud fra hvad andre brugere har valgt til en lignende person. Ved ikke om det fremgår tydeligt nok af siden?

Vi arbejder i øjeblikket på at udnytte det data vi har tilgængeligt bedre så f.eks. at der kommer mere elektronik hvis man har svaret det osv. 

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Super fed side, design mæssigt!

Jeg synes der skal være en knap eller lign., hvor man kan vælge til hvilket køn gaven er til. Lidt flere resultater pr. side kunne også være godt :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt design og ideen er i en klasse for sig. 

Det skal nok blive godt... 

Hvordan har i tænkt Jer at markedsfører den? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Mønsted:

Hej,

Super fed side, design mæssigt!

Jeg synes der skal være en knap eller lign., hvor man kan vælge til hvilket køn gaven er til. Lidt flere resultater pr. side kunne også være godt :)

Det er der så også på side 2. Men jeg synes personligt, at den burde være allerede på side 1 (sammen med de to andre søgekriterier).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Rigtig fedt design og ideen er i en klasse for sig. 

Det skal nok blive godt... 

Hvordan har i tænkt Jer at markedsfører den? 

Tusind tak, det varmer.

Vi har tænkt os at se om vi kan få noget pr ved at skrive til nogle medier. Da vi er studerende håber vi at det kan hjælpe lidt. Ellers er vi gang med at læse lidt op på søgemaskineoptimering og kigge på nogle facebook reklamer. Vi er lidt grønne da ingen af os rigtig har arbejdet med websider før :-). Så hvis du/i har nogle forslag så kom endelig med dem!

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så forstår jeg det bedre. - Der er i hvert fald gode muligheder for hjemmesiden. God vind her fra!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Mønsted:
Lidt flere resultater pr. side kunne også være godt :)

Meget enig! Det kommer sikkert med tiden, men som det er nu, kan jeg ikke umiddelbart forestille mig at shoppe der. Èt par bukser at "vælge imellem", når jeg har indtastet mine søgekriterier, det er simpelthen for begrænset. Jeg vil have så mange valgmuligheder som overhovedet muligt, så jeg kan vælge lige præcist det, jeg bedst kan lide.

Men cool idé! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv helt vild med jeres idé og selve siden.

 

Nu afprøvede jeg den på kæresten, og tænk hun fik en idé til en gave ..
Men ser frem til et større udvalg i produkter, også ville jeg gerne kunne se 6 produkter af gangen.

F.eks. lavede jeg en søgning på en gave til en 100 årig dame, og fik et forslag på håndbold træning :)

 

VH, og godt arbejde!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)