Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en stor passion indenfor herre-mode og går derfor og leger lidt med tanken, om at starte en webshop op, med henblik på salg af herretøj.

Jeg vil gerne sælge tøjmærker som Acne, Gant, Ralp Lauren mv. Lidt eksklusive mærker. 
Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg finder en leverandør af disse produkter og hvor meget det kræver i indkøb, både med hensyn til mængde og kapital for at få sådan en wepshop op at stå?  

På forhånd tak.

Sebastian 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:52

Hej Sebastian,

Start med at tage fat i mærkerne og hør. Det skader bestemt ikke ;-)

Med hensyn til opstartskapital til webshop, så kan det gøres meget billigt. Alt efter hvor meget arbejde der skal lægges i det kan det koste fra få tusinde til mange hundrede tusinde, så det er egentlig meget op til dig.

Du er velkommen til at sende mig en PM og så kan jeg komme med gode anbefalinger til shoppingsystemer der kan passe lige præcis dine behov - og hvordan du kommer i gang med webshoppen.

God mandag :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:33

Sebastian Nielsen:
kapital for at få sådan en wepshop op at stå?  

Det koster jo meget forskelligt alt det tøj du skal have på lager. Så det kan jeg ikke hjælpe med.

Men din webshop behøver ikke koste meget, og meget er under 1000 kr om året.

Laver du den i prestashop, som er et gratis modul, så får du meget hurtigt og nemt alt op at køre.

mange vil sælge flotte løsninger, de kan være gode, men husk at betale et engangsbeløb og ikke et evighedsbeløb, som nogle ønsker.

De månedlige ydelser skal du starte med at holde lavt. Dette gælder også når du skal frem på nettet.

Men skal du lave seo selv ?? du kan skrive til mig hvis du mangler hjælp i det emne. Da det er gennem den metode du kommer frem på nettet og får kunderne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)