Skide godt. Jeg takker for dit svar. Det var hovedsageligt din garanti, jeg øffede over, da det lød og er helt forkert at udtrykke sig på den måde. Jeg vil som sådan ikke blande mig i jeres diskussion yderligere, da i begge er biased af, at I repræsenterer to forskellige firmaer med to forskellige koncepter, hvorfor jeg forudseer at denne tråd ender i enten 1) Flueknepperi 2) Personlige tilsvininger. Jeg vil dog slutte med at sige, at jeg kan se fordele ved begge koncepter og kiggede også på CloudSprout inden jeg besluttede mig og signede endda op for at tjekke det ud. Det kan sagtens være at jeg leger derinde på et senere tidspunkt. Hvis du vil have lidt konstruktivt fra mig af så vil jeg gerne fortælle hvorfor jeg valgte den vej som jeg tog: Det eneste argument som jeg personligt køber, hvor I måske er Thomas og Wuuzuu overlegne er i fleksibilitet, hvilket jeg måske kommer til at lære vigtigheden af på min vej, men det var ikke nok til at tippe vægtskålen i jeres retning. Jeg er eventkoordinator og sælger til daglig, så har ikke den store indsigt. Har blot valgt min løsning på baggrund af det jeg kunne læse mig frem til + prisen. 3500 kr. var ikke for dyrt for min lomme som engangsbeløb om det så ender med at blive verdens mest ussle shop - jeg er i det for erfaringen + for at se hvilke mekanismer der er i spil når man er selvstændig. Går det godt så er det fedt, går det skidt så er jeg blevet erfaringerne rigere og så går det godt næste gang. Misforstå mig ikke, jeg er ikke modstander af CloudSprout eller dig, jeg reagere bare på ting der ikke klinger helt rigtigt. |
Hej Unikat
Jeg kan godt følge din beslutningsproces. Prøver lige at kommenterer, på dine punkter:
Unikat:1. Jeg var bange for at bygge noget succesfuldt op, hvorefter jeres firma går ned og I tager min butik med ned. Det kan godt være at det ikke ville blive tilfældet, men jeg kunne ikke finde afklaring herom.
Det er en helt reel bekymring, men vi har eksisteret siden 2001 og kører sådan set rimeligt stabilt.
Unikat:2. Jeg er overbevist om at min ide er god nok til at jeg vil omsætte for mere end knap 4K kr. pr. måned, hvorfor jeg ikke havde lyst til at betale 4500 kr. om året, fremfor 250 kr. (Måske er jeg bare naiv).
Det er ikke din ide, der vil fejle, men det er stor sandsynlighed for at dit første forsøg på udførelsen af ideen vil. Men du vil havde lært så meget, at dit næste forsøg bliver bedre, næste forsøg ingen sælger endnu bedre, indtil du en dag er en succes eller giver op.
Unikat:3. Jeg skal i luften Q1 i 2013, og havde læst herinde at I af flere omgang har udskud lancering, hvilket skabte noget usikkerhed hos mig om hvorvidt jeres løsning er funktionsdygtig- synes jeg læste om at det var en beta-version.
Det er fuldstændigt, der er ingen garantier for modenheden af CloudSprout, vi har en masse ting vi gerne vil forbedre, få lavet flere templates etc. så der har du ret i den bekymring.
Det er sådan set pointer du har, og jeg kan godt se hvorfor CloudSprout måske ikke er det rigtige valg som tingene ser ud for dig nu.
Hvilket overvejelser har du gjort om valget af platform, jeg ville havde troet at en Prestashop eller Magento var mere oplagt, på grund af det langt større udvalg af leverandører og moduler. Du risikerer jo også at stå temmeligt skidt, hvis Thomas ikke længere gider at lave webshops, eller beslutter sig for at hæve timeprisen.