Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internettet imorgen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Jeg søger hjælp fra mine kære med amino til inovativt at kikke ind i fremtiden.

Jeg har efterhånden coachet en del overvægtige hvilket har givet masser af erfaring og ikke mindst viden. Min viden er i første omgang omsat til en bog som jeg dog holder tilbage fordi.....

1. Den viden jeg sidder med idag, vil jeg gerne have lagt på en hjemmeside sådan, at overvægtige fra de vestlige lande kan få min viden og derved opnå vægttab.

Jeg har overvejet og arbejdet en del i en portal med videndeling gennem videoer, artikler og andre værktøjer.....men spørgsmålet er om ikke det er "set" for meget og/eller brugt for meget.

2. Dele min viden på en anden måde via nettet. Fx. gennem et størrer system hvor du bliver coachet af en computer. Selvfølgelig fjerner man alt den personlige kontakt og mulighed for at stille de "rigtige" spørgsmål. Men en "robot" ville gennem dine besvarelse godt kunne levere de værktøjer du havde brug for i første omgang.

Måske er det bare fordi jeg ikke kan se potentialet i bogen. Jeg har ikke et navn og ikke pengene til at markedsfører ordentlig og vil derfor aldrig kunne lave ordentlige penge på det! Men hvad kan jeg istedet gøre?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:20
Videocoaching er efter min opfattelse ved at vinde indpas flere og flere steder, f.eks. imod betaling online.

Det mærker vi ihvertfald en øget efterspørgsel på.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:32
Jep, du har helt ret.

Mange af mine klienter bruger allerede skype og det er rigtig godt.

Men nu vil jeg selvfølgelig ikke lyde grådig eller doven for den sag skyld  men jeg har kun X antal timer i ugen jeg vil coache. Jeg kan selvfølgelig hæve min pris til det dobbelte afhængig af efterspørgsel. Men et eller andet sted begrænser det mig, at jeg ikke har et "automatisk" produkt der generer penge af sig selv (der er selvf. vedligeholdelse) og jeg er nu ret sikker på at mange overvægtige ville købe sig til dette produkt. Fordi at min målgruppe ikke altid er de første til at tage kontakt til en coach, men vil i første omgang forsøge selv ved fx at modtage tips m.m. på nettet. (viden)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:32
Nu kender jeg ikke indholdet, men det lyder da klart som en mulighed at lave en chat-robot.  Du betaler x.kr og får botten på din MSN, så kan du stille spørgsmål til den, f.eks. "Hvor mange kallorier indeholder 100g bacon" (hvis det er den slags den kan svare på) osv.

Det ville da ihvertfald være en alternativ måde at gøre det på.

En anden var at ansætte 10 studerende undervise dem og lade dem foretage coachingen, men det ville jeg nok personligt se lidt for meget som samlebåndscoaching til at jeg ville betale det for det som de studerende ville kræve i løn.

Går ud fra at Anders med Video coaching mener coaching vha webcam, det er selvfølgelig også en mulighed men det kræver jo stadig at du selv tager dig af hver enkelt kunde. Med en chat-robot kan du have 20 betalende kunder mens du selv ligger og "feder den" på en strand i Tyrkiet ;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:35
Jeg mente nu coaching ved at man kan betale for adgang til et site hvor man kan se nogle indspillede videoer med de gode fif.

Lidt ligesom youtube, bare imod betaling for de videoer man ønsker betaling for, men selvfølgelig også med mulighed for at have nogle gratis liggende til "appetitvækker"

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:12
sådan en webportal med tips, tricks og coaching lyder vist som et fuldtidsjob og sikkert flere ansatte... i hvert fald med alle de ideer du har.. og det er jo rigtig fornuftigt.. og selvfølgelig boomer det med udbuddet af helse, fitness, træning og andet mig i numsen tips..... men jeg synes da bare allerede dit navn skiller sig ud... mange andre lever kun på deres personlige navn.. Charlotte Bircow, hun er da for ... ej, ingen kommentarer... og mange af de andre...

Få sat den hjemmeside op, lave nogle rigtig gode videoer (som tro mig, tager meget længere tid end du regner med, har været med på et projekt om en træningsDVD for mænd )

Når hjemmesiden er oppe og køre, samt du har fået alle dem du coacher til at registrere sig, selvfølgelig til en billig pris da de i forvejen er dine kunder, og de hygger sig sammen derinde... Så giver du den hele armen med PR, reklame og andet.. og så skal du bare se løjer... tror sgu du/det kunne blive et hit !

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:17
Syndes faktisk også at det lyder som noget der kunne blive rigtigt godt især fordi dit navn er anderledes og måske små provokerende det vil lokke godt i sig selv

syndes det ville være en god ide med skriftlige mini guides og nogle "offline" video''er hvor man kunne få en masse råd og vejledning når pengende begynder at komme langsomt ind kan du så  selv starte 100% som couch der inde eller du kan ansætte en eller 2 til det

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)