Fra ide til virklighed. Det begyndte for 4 år siden. Der hørte jeg om Aroniabær og jeg har fundet ud af, at jeg ved uendeligt lidt om emnet. At lave marmelade og saft er en ting, men at vide noget om råstofferne, er en anden ting. At starte et firma er en ting, men at vide noget om virkeligeheden er en anden ting. Sådan kan man blive ved, og at være bidt af ideen er også en ting, men virkeligheden er en anden. Nu er jeg nået så langt, og jeg er kommet godt igang med mit lille foretagende. Med hvad egentligt.!! Er det min nysgerrighed som skal afprøves, eller nægter jeg at forstå, at jeg er oppe i årene. Nej, livet er for kort til at ikke være nysgerrig. Jeg har lært gennem livet, og først nu, er kommet til den erkendelse, at så længe jeg er nysgerrig er jeg i live. Aldrig i livet havde jeg troed, at et lille bær vil få så megen betydning for mig. Je mere jeg dykker ned i emnet Aroniabær, jo mere forundres jeg over, hvor mange universiteter som forsker i det lille bær. I Amerika, Russland, Schweiz, Tyskland og i Danmark. Det kan endda får betydning for mig selv. Jeg lider af RLS... ved du ikke hvad det er..så læs om det på nettet, det er en Urosygdom. Så, nu skal jeg bruge meget mere tid, for at dykke ned i emnet. Jeg ønsker jer alle en god weekend, og brug lidt tid til eftertanke. Johanna Westphal
|
Fra ide til virkelighed
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)