Hvis du har Danmarks bedste hold af tekstforfattere, så husk at få en af dem til at læse korrektur på teksterne. :-) I den pågældende tekst staves "for" nemlig "får". Just sayin'! :-) Mvh Thomas |
Emil Sørensen:Hans Stokholm Kjer:Jeg kan ikke give dig én SEO-forfatter, men jeg kan stille Danmarks bedste hold af freelanceskribenter til rådighed for dig.
Så for du gode, billige tekster med fast, kort leveringstid.Alle på holdet har bestået en testopgave, og vi kører løbende kvalitetskontrol.
Tjek os ud på www.tekstspot.dk, hvor du blandt andet kan se et udvalg af, hvem tekstforfatterne er.
Prøv også at tjekke vores referencer.
Vil du vide mere, er du meget velkommen til at ringe.Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer
Partner
Tekstspot.dk
2814 8403 begin_of_the_skype_highlightingGRATIS 2814 8403end_of_the_skype_highlighting
120 kr for 225 ord er ikke lige frem det man søger når man søger seo tekster til linkbuilding :-)
Det er det muligvis ikke for mange her på Amino, men de er nok også blevet meget forvente.
Det er fair nok, hvis man vælger at købe artikler, der aflønnes med 35 øre pr. ord, men så skal man altså heller ikke med sikkerhed forvente superkvalitet. Det handler ikke om, hvor mange ord man får for pengene, men hvor meget arbejde der er lagt i at sætte disse ord sammen.
Og tro mig, selvom man er professionel tekstforfatter, så tager det faktisk tid at gennemtænke og formulere en tekst, før den kan betegnes som virkelig velskrevet. Det er ikke bare noget, man gør.