Når man nu aldrig kommer i TV mere, må man forsøge med sine egne kanaler. Hvad siger I. Er det godt, skidt eller hvordan. Planen er at informere på bloggen også med tilknyttede videor. Kritik modtages derfor gerne..
Tjek Videoen her på bloggen, eller direkte længere nede
|
Jeg synes det er fint - og metoden er god. Personligt læser jeg lige så gerne, men jeg tror mange vil ha det bedre med TV og du gør dig fint på skærmen.
Mangler måske lidt med, at man vel kan kombinere en skattefri omdannelse - også selv om værdien af det personlige selskab var bare 10.000 kr eller hvad som helst - ved selv at indskyde 80.000 kr nye kontanter - og derved slippe for apportberegning fra revisor - eller sovser jeg ting til her?
Jeg tror en del private virksomheder måske bare har goodwill som værdi og ikke så voldsomt med aktiver - men alligevel godt vil skattefrit omdannes den del de har ind i et ApS som du så skyder kontanter ind til?
I alle fald - og her har jeg vel lidt mere på fødderne - savner jeg lige i slutningen en forklaring om hvad det er vi taler om - at skatten i princippet skydes frem for den der omdanner - ikke bare forsvinder helt som ordet skattefri jo lyder af
vh