Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af tøjproduktion.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at bumpe en tråd med den vigtige information... Har du spørgsmål til Lars, så kan du med fordel kontakte ham direkte herinde eller via hans hjemmeside.

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Jeg har fået opsyet prøver fra lars larsen, amaris i thailand. Jeg vil stærkt fraråde dig at bruge nogle som helst penge på produktion i dette firma. 

Håber ikke det er for sent. Prøv sourcinghouse. dk, jeg tror de kan hjælpe dig

Mvh Mette

Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg tror måske godt jeg kan hjælpe dig.

Kan du hjælpe mig med en Mail adresse så kan vi tage den derfra.

Vh

Dorthe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus
Jeg kan hjælpe med tøj produktion, det første du skal have lavet er en arbejdstegning m alle tekniske detaljer ( f.eks syninger)
Og et måleskema med alle mål på dit tøj, ( f. Eks. Ærmelængde)

Mvh Pia
www.pajpattern.dk

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg har tøjfabrikker i Thailand, som kan producere alt slag af tøj til rimelige priser og i god kvalitet. Jeg starter nu min firma og jeg har kontor i Aarhus, hvor jeg kan hjælpe kunder og koordinere med produktion, kvalitet, prototype, og levering fra Thailand til Denmark eller andre steder. Du kan kontakt mig på toon11st@gmail.com, hvis du er interesseret i det.

Mvh

Toon

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
TNTP:

Hej Lars, jeg er ny herinde og blev nysgerrig; jeg har i dag læst et par tråde herinde fra dig. Jeg så du havde skrevet at det var "dansk" produceret, og det er jo i høj kurs hos de fleste danskere, og så til priser under niveau i Europa - men du driver en fabrik i Thailand - er vi enige om at skønt du er en dansk leverandør, vil der i alle tilfælde stå "Made in Thailand" på produkterne i forhold til lovgivning?


Alt det bedste herfra



Jeg producerer tøj i Thailand, og altså ikke i Danmark. Det fremgår iøvrigt tydeligt af min webside www.amarisas.com
Det du muligvis har misforstået er, at vi leverer dansk kvalitet, men som sagt er tøjet syet på min fabrik i Thailand.
Ja der skal i alle tilfælde stå 'Made in Thailand' på et af mærkaterne i tøjet, da det ellers ikke kan importeres til Danmark og andre lande. Vi sørger også for alle lovpligtige dokumenter.

Du er velkommen til at stille ydeligere spørgsmål via email på lars@amarisas.com eller du kan ringe til mig. Nummeret finder du på websiden.
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
nmette:

Hej Rasmus


Jeg har fået opsyet prøver fra lars larsen, amaris i thailand. Jeg vil stærkt fraråde dig at bruge nogle som helst penge på produktion i dette firma. 


Håber ikke det er for sent. Prøv sourcinghouse. dk, jeg tror de kan hjælpe dig


Mvh Mette




Hej Mette
Først vil jeg sige, at jeg er ked af hvis du har haft en dårlig oplevelse. Jeg kan tydeligt huske dig, og der skete et par misforståelser fra begge sider. Det du måske ikke helt havde forstået fra starten af, var/er forskellen på prototyper og prøver. Det står forklaret på min webside, men man må også godt spørge.
Du må gerne kontakte mig via email.
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)