Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af tøjproduktion.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er på jagt efter nogen, der kan hjælpe mig med outsourcing af tøjproduktion. Jeg har været i kontakt med NOCC nordic outsourcing, og haft en udemærket dialog med dem. Jeg har (7-9-13) ikke gået videre med dem, og nu hvor jeg har kontaktet dem igen, er deres email lukket og deres hjemmeside ikke længere tilgængelig. 

Nu er jeg så igen på udkig efter nogen der kan outsource min produktion. Først og fremmest handler det om en mindre prøveproduktion. Jeg ser helst at der er nogenlunde opsyn med producenten, for at undgå fejl i produktionen.

Håber nogen kan hjælpe med en super outsourcing agent med ordentlig opsyn og med rimelige priser.

Mvh. Rasmus N

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have nogle relevante bud, så skal du komme med langt flere informationer omkring tøjet..

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke gå direkte til producenten? Der er flere danske tøjproducenter / tøjfabrikker i østen.

Mvh Lars Larsen

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om t-shirts, sweatshirts og skjorter i første omgang. Meget basic-modeller med enkelt ensfarvet tryk på bryst på t-shirts og sweatshirts. 

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg skal lige høre hvilke producenter du mener?

:)

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en af tøjproducenterne i Asien, med belligenhed i Bangkok, Thailand. Mine konkurrenter må du selv finde ;)

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Forståeligt:) Så kan du måske fortælle mig hvad i skal have af informationer om tøjet for at give et tilbud på pris?

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse dig til fremgangsmåden på websiden.
www.amarisas.com
Her vil du får svar, på de fleste af de spørgsmål du måtte have, og resten tager vi over email eller telefon.

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil kigge nærmere. Tak for det:)

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, jeg er ny herinde og blev nysgerrig; jeg har i dag læst et par tråde herinde fra dig. Jeg så du havde skrevet at det var "dansk" produceret, og det er jo i høj kurs hos de fleste danskere, og så til priser under niveau i Europa - men du driver en fabrik i Thailand - er vi enige om at skønt du er en dansk leverandør, vil der i alle tilfælde stå "Made in Thailand" på produkterne i forhold til lovgivning?

Alt det bedste herfra

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)