Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs partner søges til smykkefirma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søger en seriøs partner til nystartet smykkefirma. Planen er inden for at kort årrække, at have oparbejdet en stor kundekreds på b2b, ikke kun på hjemmemarkedet men også uden for landets grænser. Jeg har fået mine produkter ind i en stor anerkendt butikskæde i Danmark, hvor målet er, at erhverve alle kædens butikker såvel i Danmark som i andre lande + nye potentielle kunder. Jeg søger derfor en seriøs partner, da jeg kan se mulighederne med dette firma og har nogen gode kontakter allerede på btb, men mangler en håndsrækning, så man kan få det helt op at køre.

Der er mange tanker og ideer og en del nytænkning, som ikke er set før.

Jeg kan fortælle, at jeg er har taget uddannelse inden for international handel og markedsføring samt er uddannet i butiksbranchen, så jeg har en del erfaring bag mig. Jeg kan desuden fortælle at jeg både sælger til b2b og btc.

Jeg ser alting som en udfordring og nyder at endelig at arbejde med det jeg gerne vil, men mangler en som kan sparre mig og som går med de samme tanker som jeg, om at få brandet  firmaet til at blive større en skønne dag... mine forbilleder er böcksöndergaard..."man kan, hvad man vil, så længe man lægger alle kræfter i projektet".

Håber at høre fra jer.

Mvh.xxx79

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:35
Flot at du er kommet så langt :-)

Hvor i landet er din virksomhed? (hvis du bor på Bornholm søger du nøppe en i Frederikshavn :-)   )

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:56
Det ser jo godt ud

Hvilke kompetencer skal din partner besidde?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)