Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svar på 5 spørgsmål og hjælp en bachelorstuderende - Handler om Digital Industri

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er ved at skrive min bachelor og har i den forbindelse udviklet en ny messe. Messen omhandler Digital Industri indenfor følgende fokusområder: Ads, Agencies, Digital Content, Audio/Video, Cloud-computing, CRM, E-Commerce, ERP, In-game advertising, IT-security, Mobile, Online marketing, Portal, Social Media, Storage og web design.
Udover udstillere på messen, vil der være workshops, foredrag, matchmaking og meget andet.

Det er derfor et meget bredt udvalg af jer, Aminoer, jeg henvender mig til.

Jeg har nogle spørgsmål som I meget gerne må svare uddybende på. I kan enten svare på det direkte i tråden, sende mig en pm, eller en mail på larsjuul3@hotmail.com.

1. Hvad er din/jeres holdning til sådan en Digital Messe? Er det noget i synes mangler og er det noget i vil besøge eller udstille på?
2. Hvis det var jer der lavede messen, hvordan ville I så gøre det? Hvad skulle der til for at I ville udstille?
3. Hvordan rammer vi jer bedst i vores markedsføring? (Er det aviser, radio, tv, sociale medier, fagblade eller noget helt sjette? Gerne med specifikke eksempler)
4. Er der nogle præferencer til hvor i landet messen skal ligge, og måske endda nogle specifikke venues I gerne vil have det afholdt i - eller ikke vil have det afholdt i? (Jeg har tænkt på Bella Center som en fin lokation).
5. Hvilke fordele og eventuelle ulemper finder I ved at besøge en messe? Hvad kan I få ud af det?

Jeg siger tusind tak for hjælpen - det betyder meget!

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 10:04

Jeg vil gerne lige hive denne tråd en enkelt gang frem i lyset og se om der var nogle der skulle have lyst  til at svare.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 17:18

Lars Østergaard:
Jeg er ved at skrive min bachelor og har i den forbindelse udviklet en ny messe

Øhh jeg er devsærre ikke så begejstret :-)

Det kan være jeg ikke har forstået det "nye", for jeg synes der er masser af messer fra store Cebit.de til easyfairs eller kiosk-expo der alle tilbyder noget tilsvarende.

Men held og lykke med projektet

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:02

Peter Hohnen:

Lars Østergaard:
Jeg er ved at skrive min bachelor og har i den forbindelse udviklet en ny messe

Øhh jeg er devsærre ikke så begejstret :-)

Det kan være jeg ikke har forstået det "nye", for jeg synes der er masser af messer fra store Cebit.de til easyfairs eller kiosk-expo der alle tilbyder noget tilsvarende.

Men held og lykke med projektet

Hej Peter,

Tak for dit svar :) Ja, der er en del konkurrenter, men der findes ikke en dansk messe (så vidt jeg kan se).

Der må stadigvæk meget gerne svares på spørgsmålene :)

Dbh Lars

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)