Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstartshjælp trods RKI registrering!!!!!!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i vildrede, jeg vil  gerne starte en webshop hvor jeg sælger funky designer tøj til børn og unge. Jeg har nogle totalt fede kollektioner og jeg mangler kun 20.000 kr for at være up and going. Men banken står stejt da jeg står i ribers, også selv om det kun er så lille et beløb. Jeg har forretningsplan og det hele.

Er det nogen der har en ide eller et godt råd så ville jeg blive lykkelig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 21:39

Når det nu kun er et lille beløb du skylder væk, hvorfor dælen få du så ikke bare betalt din gæld? Istedet for at finde på alle mulige kreative løsninger!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:32
Dato: 17-07-2007 21:39:20 Forfatter: Ravn

Når det nu kun er et lille beløb du skylder væk, hvorfor dælen få du så ikke bare betalt din gæld? Istedet for at finde på alle mulige kreative løsninger!

Det er nemt nok at sige det. Jeg ser ikke noget problem i at man starter en virksomhed med en smule gæld.

Jeg tror ikke at det er "alle mulige kreative løsninger". Der er snakke om en der forsøger at starte noget op selv, men banken nægter at hjælpe fordi man har været lidt uheldig.

Generelt er bankerne meget stejle over for RKI. Istedet burde de se på personen nu.

Bolette - Kan du ikke prøve at låne pengene af nogle venner? (selvom det også kan være svært). Ellers hør dem du kan få kollektionen af om du ikke kan få lov til at sælge dem for dem med en aftaleordning. Og overskudet kan du så bruge til at hente nye varer hjem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:22
Da jeg læste din tråd, var der er sponsorlink underst på siden hvor der stod "Lån penge trods RKI" http://www.holmfinans.dk 
Det kan jo være der står nogle motorcykel begejstrede unge mænd bagved  

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:37
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Værløse
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 88
Fra  Tox it Skrevet kl. 10:27
Der er masser af andre steder som vil låne dig penge selv om du er i RKI.
bla. www.pengeautomaten.dk, www.acceptcard.dk, www.gemoneybank.dk, www.denford.dk
Men check lige renten, da den sikkert er højre end i banken.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:51

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:54
Men denford kræver dog at du har egen bolig som de tager sikkerhed i.

Jeg er sikker på at der vil være en kæmpe forretning i at låne penge til folk der står i RKI.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:14
Dato: 17-07-2007 22:32:27 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom

Bolette - Kan du ikke prøve at låne pengene af nogle venner? (selvom det også kan være svært).

Det vil jeg bestemt ikke anbefale, lad være med at blande penge sammen med dine venner, det ender med du står tilbage uden penge og uden venner fordi det hele ikke gik som planlagt.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:05
20.000 kroner er ikke uoverskueligt at tjene på lidt ekstraarbejde i din sommerferie, eller ved at arbejde f.eks. om lørdagen i en periode.

Så min anbefaling er: På med vanten, ud og stemme dørklokker og finde lidt ekstra at rive i.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)