Nej din DB er ikke installeret forkert, fejlen ligger i din htaccess fil, og har i realiteten intet med den redirect at gøre. Så det er ikke redirect koden der laver fejlen. Det er svært at forklare dig hvordan du skal gøre, uden at kunne se din nuværende fil. Men det du først og fremmest skal sørge for er at din htaccess ser ud som den skal i forhold til din prestashop. og du skal sørge for at din prestashop er sat op til det rette domæne... derefter kan du begynde at lave 301 redirects, mener dog at du skal bruge prestashop når du skal redigere din htaccess, for at opretholde en standard og mulighed for apdatering uden at miste det. Når du er klar til at lave dine redirects via prestashops interface, skal du ikke bruge den som bliver nævnt tidligere, men derimod bruge denne: MVH Kim |
Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:Nej din DB er ikke installeret forkert,
Så det har ingen betydning, at min database ligger på mavida.dk (uden www), når min foretrukne URL er www.mavida.dk ?
Hvis mit foretrukne domæne er med www (sat op i Google Webmaster Tools) og der i PS (Preferences/SEO & URL/shop URL) står
shop domain www.mavida.dk
SSL domain www.mavida.dk
Base URI /
Betyder det så, at PS er sat op til det rigtige domæne ?
Mht. min htaccess fil, så har jeg sendt den til dig på mail :-) Jeg har ikke sat koden til redirect ind endnu, da jeg vil være sikker på, at de andre ting er på plads først, som du selv skriver.
Hvordan laver jeg en redirect i PS ? Jeg bruger PS 1.5.
Hvordan fungerer det i øvrigt med stjerner her på Amino ? Inden jeg loggede ind, kunne jeg se nogle stjerner under hver profil her i tråden, men efter at jeg loggede ind forsvandt de....