Når også Henrik er på linie ville jeg godt turde fastholde rubrik 20 Det er en blog om hestevæddeløb som kaster under 5000 af sig i adsence. En hobby blog ville jeg klart mene, og jeg ville ikke forvente at kunne trække et underskud ved at skrive den fra i min personlige indkomst og spare skat - men heller ikke AM bidrag og derfor rubrik 20 Hvis adsence kan drives så det giver en substentiel rigtig indtægt som erhverv med erhverv for øje, ville jeg ikke bruge 20 - men oftest tror jeg det er biindtægt fra en ren hobby drevet blog, som jeg opfatter hestebloggen her vh |
Det er en lidt forunderlig praksis der som Gitte også skriver i artiklen ikke er 100% afklaret. Nu er der måske heller ikke den store grund til at lave de store armbevægelser her beløbenes størrelse taget i betragtning.
Jeg mener jo selv at ikke-erhvervsmæssig virksomhed og hobbyvirksomhed forudsætter at Skat har været inde og sige at der er tale om hobbyvirksomhed via en afgørelse men jeg kan godt se at praksis er blevet lidt udvandet på det punkt og jeg hælder til at du har ret.