Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google billedsøgning problemer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvad der er sket.

Før havde jeg under google billedsøgning nogle valgmuligheder til venstre for billederne hvor jeg bland andet kunne vælge farve og størrelse på de billeder jeg søgte, men nu sidder valgmulighederne pludselig over billedresultaterne og man kan f.eks ikke vælge eksakte billedstørrelser. Hvad kan jeg mon havde trykket på siden det er blevet sådan og hvordan får jeg det oprindelige tilbage?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:37

De har flyttet menuen.
Du kan stadigvæk vælge efter opløsning ved at klikke på møtrikken ude til højre.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:57

Det har jeg ikke givet dem lov tilSmile

Det er bare mærkeligt for jeg har en mac computer stående også og her er menuen stadig hvor den plejer.

Mener du møtrikken helt ude til højre ved mine personlige indstillinger. Synes ikke der er noget med billedstørrelser her?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:16

Du skal først vælge billedsøgning. Dernæst punktet Avanceret søgning som du finder ved at klikke på møtrikken.

Det med at den er anderledes har sine grunde. Enten split tester de eller også udruller kun en ændring på nogle servere ad gangen. Eller begge dele. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:26

Ja nu er jeg med, men jeg synes stadig ikke at jeg kan få lov til at skrive en eksakt størrelse som f.eks 200 x 300. Og det virker da mystisk at de har proppet det så langt væk. Før var det lige til at bruge

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Det er pisse irriterende. Jeg bruger også googles billedsøgnings funktion ofte og der har jeg brug for præcise størrelser.

Jeg håber, de ændrer det snart

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:32

Jonas K. Nygaard:

Det er pisse irriterende. Jeg bruger også googles billedsøgnings funktion ofte og der har jeg brug for præcise størrelser.

Jeg håber, de ændrer det snart

Så det er altså helt droppet nu eller hvordan?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Jeg fandt dit indlæg i dag netop som jeg opdagede de havde fjernet funktionen i torsdags. Jeg bruger ikke mac men kunne stadig ikke bruge hjælpen der er skrevet herinde. Jeg tror de har fjernet funktionen

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 14:27

Jonas K. Nygaard:
Jeg fandt dit indlæg i dag netop som jeg opdagede de havde fjernet funktionen i torsdags. Jeg bruger ikke mac men kunne stadig ikke bruge hjælpen der er skrevet herinde. Jeg tror de har fjernet funktionen

Det der er pudsigt er at jeg har både en mac og en pc.

På min mac er alt ved det gamle men på min bærbare pc er det lavet om. Derfor troede jeg at jeg selv havde trykket på noget eller opdateret et eller andet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)