Før havde jeg under google billedsøgning nogle valgmuligheder til venstre for billederne hvor jeg bland andet kunne vælge farve og størrelse på de billeder jeg søgte, men nu sidder valgmulighederne pludselig over billedresultaterne og man kan f.eks ikke vælge eksakte billedstørrelser. Hvad kan jeg mon havde trykket på siden det er blevet sådan og hvordan får jeg det oprindelige tilbage?
Ja nu er jeg med, men jeg synes stadig ikke at jeg kan få lov til at skrive en eksakt størrelse som f.eks 200 x 300. Og det virker da mystisk at de har proppet det så langt væk. Før var det lige til at bruge
Jeg fandt dit indlæg i dag netop som jeg opdagede de havde fjernet funktionen i torsdags. Jeg bruger ikke mac men kunne stadig ikke bruge hjælpen der er skrevet herinde. Jeg tror de har fjernet funktionen
Jeg fandt dit indlæg i dag netop som jeg opdagede de havde fjernet funktionen i torsdags. Jeg bruger ikke mac men kunne stadig ikke bruge hjælpen der er skrevet herinde. Jeg tror de har fjernet funktionen
Det der er pudsigt er at jeg har både en mac og en pc.
På min mac er alt ved det gamle men på min bærbare pc er det lavet om. Derfor troede jeg at jeg selv havde trykket på noget eller opdateret et eller andet.