Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt for høj loadtid - Hjælp søges!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Har løbende optimeret på loadtiden på min webshop, der sælger bokseudstyr (http://www.bokseudstyr.dk), men den er stadig utrolig langsom. Lige nu ligger den på næsten 5 sekunder, men er nogen gange er den helt oppe på 14 sekunder. Siden er hosted hos Unoeuro.dk.

Har I nogle ideer til, hvad man kan gøre for, at forbedre loadtiden?

Feedback modtages med kyshånd :)

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 12:28

Evt. Vælge en anden udbyder af din webshop?Mvh Jonas.

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:59

Hej,

Ja jeg ville også sige en anden udbyder. Hvilket shopsystem er der tale om?

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:01

Unoeuro er meget langsomme hvad angår webshop systemer. Hvilket har du valgt at bruge af shop system?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:06

Hvis du køre prestashop, så vær opmærksom på at du har slået Preferences / Performance / Force compile FRA og Cache TIL. 

Selv har jeg ikke problemer med Unoeuro og loader på 2,08 sekunder med 1000 produkter. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:07

Det kommer jo også an på hvilken pakke man har købt hos dem :)

Jeg bruger selv Unoeuro til det private :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 13:09
Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 14:14

Hej alle sammen. Min webshop er lavet i Magento, beklager at jeg ikke fik slået det fast fra starten af!

Måske har i ret - jeg burde måske prøve at lede efter en anden hostingudbyder...

@SIranee: Tak for tippet med varnish cahce - det skal der helt sikkert kigges nærmere på! :)

Fedt med alt feedbacken - det er meget værdsat!!! :)

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:25

Calif:

Hej alle sammen. Min webshop er lavet i Magento, beklager at jeg ikke fik slået det fast fra starten af!

Måske har i ret - jeg burde måske prøve at lede efter en anden hostingudbyder...

@SIranee: Tak for tippet med varnish cahce - det skal der helt sikkert kigges nærmere på! :)

Fedt med alt feedbacken - det er meget værdsat!!! :)

Hej Calif.

Vi har skrevet et par artikler om magento performance optimering her: http://wikigento.dk/kategori/performance-optimering
-Måske de var et kig værd.

Varnish er fedt, men ikke en magic-bullet (kræver en host som ved hvad de laver), desuden kan magento godt køre superhurtigt uden, se fx. vores demo

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:32

Calif:

Varnish cache kan gøre meget. - Det skal, som alt andet omkring magento hosting, bare gøres rigtigt og med omtanke.

nginx istedet for apache, php-fpm (fastcgi) istedet for mod_php. Hjælper absolut også en hel del.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)