Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.billigeboxers.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Vi ønsker feedback på vores nyeste webshop som har været kørende siden mandag d. 5 november. Vi er så småt begyndt at se trafik fra Google og vores placeringer bliver bedre og bedre på bestemte søgeord, selvom vi slet ikke rigtigt er gået igang med SEO.

Hele vores webshop er bygget op omkring det skal være så simpelt som overhovedet muligt at fylde sine skuffer med boxershorts - og vi har forsøgt os at variere vores udvalg fra alt fra Billige boxershorts af ukendte brands til velkendte brands til spot priser.

Vi har også forsøgt at gøre checkout så simpelt som muligt ved at man blot skal udfylde 7 felter og så videre til betaling. 

Salget på vores webshop er nogenlunde, er ikke tilfreds men det er faktisk en god start. 

Her er linket: www.billigeboxers.dk 

Alt feedback er mere end velkommen, både positivt og negativt, gode råd, eller hvad i nu kan komme med! alt er ønsket så længe det er konstruktivt! :D

Ser frem til at høre mere!

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:24

Jeg synes umiddelbart at siden er flot og stilren - få dog filteret og indkøbskurven til at være fixed, så de ikke bliver oppe når der bliver scrollet.

Må jeg spørge hvad siden er bygget op i, og om det er fra bunden eller et theme?

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 12:52

Kasper Kammersgaard:

Jeg synes umiddelbart at siden er flot og stilren - få dog filteret og indkøbskurven til at være fixed, så de ikke bliver oppe når der bliver scrollet.

Må jeg spørge hvad siden er bygget op i, og om det er fra bunden eller et theme?

Tak for svaret - og det har jeg faktisk overvejet at få gjort. Så det sætter jeg lige på listen.

Shoppen er bygget op omkring Prestashop med deres standard theme som vi har modificeret meget meget kraftigt for at få det tilpasset til vores ønsker. 

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:03

Ku er det kun via mobil jeg kigger, og der ser det jo ganske pænt ud det hele. Men jeg kunne godt tænke mig, at se et ny logo til siden, da jeg ikke helt syns det passer ind til resten af siden..

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:08

Hej Eik

• Jeres logo ser lidt for "hjemme-lavet" ud - det kan i sagtens få lavet federe.

• Synes der mangler en størrelsesguide - det er ikke alle der kender deres str.

• Om os siden er lidt for pop-smart i vendingen, det ville få mig til at lukke siden ned.

• "BilligeBoxers.dk dækker ikke udgiften for fragt ved reklamationer." Det skal du ifølge loven hvis reklamationen er berettiget.

• Synes der mangler produkt navn på forsiden

• Er der nogen bestemt grund til at i skal bruge Mobil nr. på jeres kunder? Ellers så slet feltet, så er der en ting mindre kunden skal indtaste.

Håber du tager det konstruktivt.

God weekend.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 13:23

Søren - Elux.dk:

Hej Eik

• Jeres logo ser lidt for "hjemme-lavet" ud - det kan i sagtens få lavet federe.

• Synes der mangler en størrelsesguide - det er ikke alle der kender deres str.

• Om os siden er lidt for pop-smart i vendingen, det ville få mig til at lukke siden ned.

• "BilligeBoxers.dk dækker ikke udgiften for fragt ved reklamationer." Det skal du ifølge loven hvis reklamationen er berettiget.

• Synes der mangler produkt navn på forsiden

• Er der nogen bestemt grund til at i skal bruge Mobil nr. på jeres kunder? Ellers så slet feltet, så er der en ting mindre kunden skal indtaste.

Håber du tager det konstruktivt.

God weekend.

Tak Kim og Søren. Jeg har skrevet det ned ihvertfald.

og den med reklamationen er allerede rettet! ;-)

Så punkterne skal nok blive brugt konstruktivt, især den med at fjerne mobil tlf. feltet! 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:30

Synes jeg havde set din "indkøbspose" før - det er muligt du selv er klar over det, men der er copyright på billedet, hvis du ønsker at bruge det kommercielt skal du have tilladelse fra ejeren. Hvis du har søgt om tilladelse, så er der jo ingen problemer.

I øvrigt:
Logoet fremstår ikke særlig professionelt.

Din forside bliver meget lang, når der er så mange produkter.

Som en anden skrev: "BilligeBoxers.dk dækker ikke udgiften for fragt ved brug af returret." - det er i desværre nødt til.

Gratis fragt ved køb over 300,- Det er meget man skal købe, før man opnår gratis fragt, når du har produkter til kr. 39,-

På dit varekort holder teksten ikke samme afstand til toppen som billedet.

"Vi er på trustpilot" Uskarp tekst.

Smileys + Hey ved indkøbskurv. Ja, det er jo en smagssag. Jeg finder det lidt plat.

"Om BilligeBoxers.dk

Come on, hva laver du her?  -  Meningen er jo det skal være 2 klik også du igen tilbage til at kigge på damer og hurtige biler. Billige Boxershorts, det siger lidt sig selv ikke? Det hurtigt ind, det hurtig ud igen. Du sparer gå-turen ned til supermarkedet og shoppingcenteret. Du sparer de 350 kr. På ét par boxershorts der kradser pungen af dig –  ja du sparer sku’ i det hele taget ved at købe her frem for alle andre mærkelige steder. Du behøver ikke engang at oprette dig herinde! 2 klik’s dude  - Så det tilbage til al det sjove!"

Det er muligt det skal være sjovt, jeg synes altså det er en temmelig underlig tekst.

På din returformular: "5. Marteriale- eller Forarbejdningsfejl (Reklamation)" Tjek lige stavefejl.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Hej, jeg kan godt lide det simple i shoppen og at man lynhurtigt kan bestille. Derudover er det super at kurven er tydelig (dog kunne det være endnu bedre med lille thumb af produktet i kurven).

Også super med javascript (AJAX) funktion, så refresh af siden undgås.

Men jeg har følgende kritikpunkter:

1. logo + andre grafiske elementer f.eks. knapperne er grimme. Shoppen mangler generelt en kærlig grafisk hånd.

2. man kan ikke vælge flere farver, materialer mv., når man har valgt 1 farve lukkes valgmulighederne.

3. check ud virker primitiv med den formular. Der burde være sådan en tidligere kunde funktion, hvor man bare skriver email/tlf. og så henter den adressen.

Men ++er for åben stil og chat funktion.

Mvh.

Jens Pallesen

www.ndd.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 13:41

Thomas:
om en anden skrev: "BilligeBoxers.dk dækker ikke udgiften for fragt ved brug af returret." - det er i desværre nødt til.

reklamationen, den æder jeg gerne - men selv smartguy skriver at kunden skal betale for udgiften for retur fragt ;-) " Du skal selv betale returfragten for varer der returneres." 

Resten har jeg noteret ned ihvertfald! :-)

tak for dit feedback!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)