Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en dygtig webdesigner til opbygning af website. Nogle der kan hjælpe??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter en samarbejdspartner der har forstand på at opbygge et website samt vedligeholdelse. Jeg tumler rundt med ide,som jeg sammen med min kommende samarbejdspartner vil gøre til virkelighed. Er det dig ? Jeg kan desværre ikke fortælle hvad projektet går ud på her. Men skriv til mig og lad os etablerer en samtale.

Jeg håber på at finde en der kan se den samme fidus som jeg selv. :)

Mvh. Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et par gode råd:

Som alle andre der søger en samarbejdspartner, bliver du nød til at fortælle lidt om, hvad det er for en type hjemmeside der skal laves, og hvad projektet går ud på, ellers får du ingen respons.

Hvad er det der skal få en web-designer/web-programmør til at kontakte dig, med udsigten til at skulle arbejde gratis?

Hvad kan du bidrage med?

Tilmeldt 21. Nov 12
Skrevet kl. 18:49

Jeg forstår hvad du mener. Men jeg er bange for at fortælle for meget hvis du forstår. jeg skal prøve at være lidt mere konkret.

websitet skal kunne nogenlunde det samme som QXL.dk  Men konceptet er ikke  det samme. og det er det jeg ikke kan afsløre. Jeg har skrevet alle detaljer ned om websitet men jeg kan jo ikke bare ligge den ud her.

Men jeg kan fortælle at der ikke er noget tilsvarende, derfor er jeg påpasselig.

derfor søger jeg en der ville være interesseret i at høre mere.

Hvad har du lavet før ?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:52

KappAr:

Jeg leder efter en samarbejdspartner der har forstand på at opbygge et website samt vedligeholdelse. Jeg tumler rundt med ide,som jeg sammen med min kommende samarbejdspartner vil gøre til virkelighed. Er det dig ? Jeg kan desværre ikke fortælle hvad projektet går ud på her. Men skriv til mig og lad os etablerer en samtale.

Mvh. Kasper

Søger du en decideret programmør ? eller blot en der kan lave laoyutet?

For mig at se, så har du ikke givet nogen som helst gulerod. Hvad giver du programmøren? penge eller procenter? Og hvorfor skal han lige prøvis vælge DIT projekt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53

Jeg har hverken tid eller interesse i at deltage i den slags projekter. Det er ment som en hjælp til hvordan du kommer i kontakt med en evt. interesseret.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:58

KappAr:

Mvh. Kasper

Jeg synes, det er helt fint, du ikke afslører for meget, det ville jeg heller ikke turde. Der er en del suspekte personer derude - ikke mindst i disse tider, desværre. Jeg er selv stødt på et par stykker, især én person i særdeleshed. Men kan du måske evt. nævne lidt om, hvad dit budget er. Jeg kender en meget dygtig grafiker, men han er ikke i den billige ende. Dog heller ikke i den helt dyre.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Nov 12
Skrevet kl. 19:07

Jamen jeg leder jo efter en jeg kan starte op med, én der kan se fidusen som jeg selv. Jeg vil give en procentsats af indtjeningen - hvor meget må vi diskuterer. jamen både en der har forstand på selve programmeringen men også med sans for layout. Jeg ved selv hvordan det skal se ud inde i mit hoved. Men sagt på godt dansk har jeg ikke en skid forstand på webdesign eller lign. - endnu!

Mit projekt skal vælges fordi jeg har opdaget en trend man aldrig har tænkt på at tjene penge på før. Den trend er i stor udvikling lige nu, derfor skal der skrides til handling nu hvor markedet er der for det. Samtidig vil det blive mega sjovt, for det er en stor del af konceptet. :)

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 19:21

Hey KappAr! 

No hetz, men det piner mit hjerte, hvis du tror der er nogle programmører der vil slå til ud fra din beskrivelse! 

For det første har du ikke udledt hvad DU SELV kan tilbyde, udover ideen?? For det andet virker det som om, du ikke engang vil give en særlig høj procent sats til programmøren?  For det tredje vil jeg råde dig til at beskrive og tegne din ide! Det er ikke nok bare at "have ideen i hovedet! Tegn og illustrer! Hvis du ikke er ferm til design mv. så start med at tage en stak A4 ark og tegn og beskriv alt du tænker på! Så kommer der også en masse ændringer! For det fjerde, så virker det useriøst hvis du ikke kan tilbyde kapitalnogen som helst måde! Hvis man tror nok på sin ide, så kan man også finde kapital til den!

Overordnet set, kunne svare til at jeg fik ideen til en ny sodavand! Hertil spurgte jeg rundt om der var nogle der ville lave, producere og fremstille produktet for et vist antal procenter... Nej vel?

Men held og lykke fremover..

Tilmeldt 21. Nov 12
Skrevet kl. 19:24

Hej Thomas. Tak for din forståelse. jeg ville virkelig ærger mig hvis den forkerte person fik fingrene i min ide og gjorde den til virkelighed foran næsen på mig. derfor tager jeg små skridt og er lidt forsigtig. èn med den rette forståelse ved også at jeg ikke bare kan ud udbasunerer mine ideer, og vente tålmodigt på jeg kan afsløre det for ham/hende...

Mht. mit budget. så er det meget meget lavt. derfor søger jeg en der kan sit kram i forvejen, og dermed blive min partner.

Vh. Kasper Olsen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:46

Ok, fair nok. Jeg tænker så, at du skal have fat i en ung programmør, der allerede kan meget, men arbejder på at få nogle gode referencer og derfor er villig til at arbejde billigt. MEN...for Guds skyld, sørg for at få skrevet en grundig kontrakt, hvori INTET er overladt til tilfældighederne, og INTET kan fejlfortolkes.

Jeg har selv fornyelig haft en rigtig dårlig oplevelse med en programmør, som var super-snedig og tydeligvis sørgede for at formulere sig, således, at de skriftlige forpligtelser i kontrakten vægtede til hans fordel uanset, hvad vi oprindeligt snakkede om. Jeg var naiv nok til at tro, at jeg kunne regne med ham, fordi han fremstod som ærlig, troværdig og professionel (hvilket desværre var langt fra virkeligheden). Selvom det i Jura-sammenhænge hedder sig, at "en mundtlig aftale er ligeså bindende som en skriftlig", så "gælder" det groft sagt ikke i realiteten. Det er ord mod ord, og man orker ikke engang at tage kampen op herefter.

Derfor: Pas på. Vælg din programmør med allerstørste forsigtighed.

De bedste hilsener

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)