Hej til alle I flittige Amino skribeneter :) Jeg kunne for en kunde godt lige brugt lidt udefra kommende erfaring og håber I vil kommentere med egne erfaringer... Kort sagt går spørgsmålet på jeres erfaring med uopfordret tlf salg - altså bare ringe op og spørge om et firma er interesseret i, at engagere en...min personlige erfaring er nok lettere farvet af, at det måske ikke lige er den bedste løsning for at skaffe nogle her og nu kunder, for en helt nystartet virksomhed. Jeg kan sige, at der er tale om en foredragsholder, som vil kontakte større virksomheder, for at tilbyde ja, sit foredrag omkring personlig udvikling... Ser frem til at høre jeres feedback på spørgsmålet:) |
Nu er der nok nogle callcentre der er uenige, men.... Det er pisseirriterende! Min vurdering er at det er de færreste der gider telefonsælgere.
Der er så mange andre måder at markedsføre sig på. Hvis han er foredragholder så send dem da en video. Gør noget kreativt. Stil ham på en mælkekasse og få ham til snakke til folket (et relevant sted)...hvad ved jeg.
Der er ikke noget værre en en telefonsælger der bruger 65% af tiden i røret på at sige mit navn eller prøve at starte dialog med ligegyldige spørgsmål.
Find på noget nyt.
Hvis "personlig udvikling" er temaet hver gang ville jeg nok starte med at blive den man tænker på når man hører de to ord sat sammen. Lav en videoportal, skriv nogle blogindlæg, vær synlig. Og så fortæl at man kan bokkes til foredrag. Hvis man er interessant nok at høre på skal foredragene sikkert nok komme.
:-) Kim, der ikke er helt så negativ som det kan virke. Bare forkølet...