Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsætte Priceruner-kode i Prestashop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har startet et samarbejde med Pricerunner, således at mine priser og min shop www.mobil4u.dk vises på prissammenligningen på Priceruner.

I forbindelse med dette er der en funktion til anmeldelse af butikken efter købet. Der skal indsættes et link på min side. Jeg har modtaget følgende fra Pricerunner:

"Linket kan f.eks. indsættes når kunden har afsluttet sin ordre – på kvitterings siden. Du kan også sende den til kunden i ordrebekræftelses emailen. Det kunne f.eks. lyde således:

Tak fordi du handlede hos os. Vi vil blive meget glade hvis du ville bedømme din oplevelse: KLIK HER

Koden til sådan en tekst ser således ud: <!-- Denne kode indsaettes på din side -->

<script src ="http://research.pricerunner.com/cgi-bin/quest/cssi.js?quest=114&client=52358"></script>

Tak fordi du handlede hos os. Vi vil blive meget glade hvis du ville bedømme din oplevelse: <a href="#" onclick="launchCSS()">KLIK HER</a> -

<!-- Kode slut -->"

Er der nogen der ved i hvilken fil og hvor man skal indsætte denne stump kode i sin Prestashop.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)