Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikre sig mod kopivarer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amino.

Jeg står i den situation, at jeg er klar til at importere nogle smykker fra Kina, men før jeg gør det, vil jeg gerne være sikker på, at varerene ikke er kopivarer.
Jeg kan selvfølgelig ikke tjekke alle smykker i hele verden igennem, så hvad gør man i sådan en situation?

/Mikseb

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har været samme  igennem for nogen tid siden med nogle displays til messebrug... Grundlæggende er du ansvarlig for hvad du sælger, du kan sikkert godt få en erklæring og alt muligt fra din leverandør som ikke er en hujende hat værd. Jeg fik følgende råd som jeg brugte af en der har arbejdet i Hong Kong i over 30 år med kinesiske agenter.... hvis dit produkt fraviger andre lignende produkter på 6 punkter så skal du ikke bekymre dig for meget om det, men som du siger det er svært i dit tilfælde at kontrollere alle producenter... gør dit yderste for at undgå kopier og tag evt kontakt til Udenrigsministeriet i Kina og lad dem scanne dine leverandør og de kendte for kopi eller.... nogengange gør de det gratis hvis det er en enkelt, ellers tager de omkring 730,- i timen, og de penge kan være rigtig godt givet ud.... en kopisag kan koste dig hus og hjem hvis du jokker de forkert over fødderne især i personligt selskab....

Ved ikke om SKAT evt har nogle råd og lister med blacklistede firmaer...

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)