Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk grosist eller import

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg leder efter en oversigt over danske grosister eller importører af western udstyr (cowboyhatte, støvler, m.v.). Jeg har fundet et par agenter i Danmark, bl.a. for Stetson, men savner et sted hvor jeg kan finde agenter/importører - hvis du har nogle gode tips eller links vil jeg gerne høre om dem. Jeg har ledt efter importører og engrossalg af sko, hatte, m.v. men det er noget af en jungle og søgninger på import af western udstyr, cowboystøvler, specifikke mærker m.v. har ikke givet resultat.

Jeg har også overvejet at importere selv, men der er flere forhindringer for en begynder, bl.a. vil det være oplagt at importere fra USA, men transporten er dyr og det kræver mere kapital end jeg kan stille at hente større partier hjem. Desuden er projektet i opstartsfasen og jeg ved derfor ikke hvilke varer der sælger (har dog en idé).

Mit spørgsmål kort: hvor finder jeg en liste over importører / grosister / engros virksomheder indenfor (cowboy) fodtøj og beklædning?

Bedste hilsner

SEO Cowboy

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:37
Gå på dit nærmeste central bibliotek og spørg efter erhvervsservice, de kan får få penge hjælpe dig med opslag i forskellige databaser, hvis der ikke er et i nærheden, så prøv dem i Herning http://www.erhvervsservice.dk/ har brugt dem selv med succes flinke og koster ikke alverden, du får et tilbud med det de cirka kan yde og så siger du til eller fra.

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 101
Fra  SMM Skrevet kl. 07:45
Tak for svaret, i disse online tider glemmer man helt at biblioteket er andet en skønlitteratur ;)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:12
Ja i disse IT og Internet tider er det jo ikke svært at få informationer, men at få sorteret i dem og være lidt kritisk overfor kilderne, og en af mine kæpheste er; gør det let for dig selv...

Du ved det sikkert, men der er jo en veludviklet Cowboy kultur i Canada i byer som Calgary m.m.., kunne være der kunne købes ind med fordel, selv om  US Dollar prisen jo er langt nede for tiden.

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)