hej alle sammen... jeg er helt ny i dette her forum.... men kunne da ikke lade vær med at læse lidt rundt herinde... meget seriøst forum. sådan lige færste indtryk i hvertfald... så ville jeg da også lige skrive lidt... jeg er fra helsingborg, og har min egen restaurang... på 250 km2.... det er nu rigtigt godt der er mange kunder, og vi har en del ansatte... men der er godt nok mange ting at tænke på... også selv om man ikke er der... så tænker man stadig på, hvor mange kunder som kommer, sker der indbrud, overfald, osv... altså ting som man ikke kan gøre for at tænke på... er det bare mig som har disse tanker eller???? jeg har på det sidste begyndt at arbejde med et firma som hedder amway... det er et firma som findes i over 90 lande i hele verden. de har kontor i hvert land så det er nemt at få support. det er nemt at lave en virksom hed som går ud over landet grænser... man skal ikke tænke på husleje, man behøver ikke tænke på at skulle produkter hjem osv... alt dette klare firmaet for en... de laver faktisk det hele for en... også hvis der er nogle af dine kunder som køber, så regner de også din provison ud... det er altså nemt at have sine egen forretning. hvor hovede firmaet laver alt for en... jeg står nu og har en rigtig god forretning i amway og vil sælge min restaurang.. for det er altså friheden vær... jeg vil så da gerne selv tilbyde denne forretning til andre... som måske står i samme sko som jeg gør... vi kunne da lave et rigtigt godt samarbejde sammen... det skal lige siges at firmaet sælger hverdagsprodukter, som hårshampoo, tandpasta, pasta, crem, solcrem, kosmetik, kosttilskud, gryder, pander, vaskepulver, vaskemiddel, rengøringsmidler, opvaskemidler, til bilen, kuglepenne, lamper, blomster, VIN, telefoni, taletid, ip telefoni,,, udlands taletidskort, og så kommer der snart tv, fladskærme, computere, (findes i sverige nu) så det er altså en rigtigt stor forretning man har muligheden ved at tjene penge på. bare ved at få kunder... og henvise folk til dette firma... derefter klare firmaet alt for dig. der ud over er der også muligheder for rejser med alt betalt. der er leder seminar, og seminar til alle. uddannelses programmer, og massere af hjælp at hente for firmaet og fra andre i teamet. i er velkommen til at kontakte mig for mere info... vi kunne måske sætte os ned og snakke om det.. michael petersen skriv ellers en email: michael.petersen1@comhem.se |