Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM – Kun for pæne mennesker

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi overvejer at implementere CRM system i Dynaccount, og vil i den forbindelse gerne høre hvad du kræver af dit CRM system og hvordan du bruger det i hverdagen? Hvordan er dit arbejdsflow, hvad mangler du evt. i det system du bruger i øjeblikket?

Håber på at nogle ”pæne mennesker” har lyst til at dele deres erfaringer :)

www.dynaccount.dk

Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013

Dynaccount regnskabsprogram

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 09:38
Hej Clark,

Det vil tage for lang tid at skrive en komplet kravspecifikation til mit ønske crm :) Men hey, jeg kan da fortælle dig at det i hvert fald ikke skal være salesforce du skal vælge...! :) det er så kringlet at halvdelen kunne være nok...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:07
Jeg har prøvet flere CRM systemer, men det eneste jeg nogensinde er lykkedes med at få brugt i hverdagen er Highrise fra 37 Signals. Det er simpelt og nyttigt og hjælper mig med de ting jeg ønsker at gøre, i stedet for at komme i vejen... men der er selvfølgelig mange ting det ikke kan.
Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:21

Spændende system - det må jeg kigge nærmere på til mine sjippetov (Kan jeg styre salg til andre lande i EU i det?)

Omkring CRM - Der er så mange forskellige sys. i kan tage fat i.
Skulle jeg anbefale et ville jeg vælge Microsoft Dynamics CRM - i en online version. Det er stabilt og kan tilpasses 100% i forhold til de ønsker i har.
Vil ikke ligge skjul på jeg selv er med til at forhandle det - så hvis du vil se nærmere på det kan du kigge her :)
Vivant 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 16:06

Mehmet Aslan:
Det vil tage for lang tid at skrive en komplet kravspecifikation til mit ønske crm :) Men hey, jeg kan da fortælle dig at det i hvert fald ikke skal være salesforce du skal vælge...! :) det er så kringlet at halvdelen kunne være nok...

Tak for svaret, men kan du ikke komme med en håndfuld specs som du i hvert fald lægger mest vægt på i et CRM? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 16:07

Rasmus:
Jeg har prøvet flere CRM systemer, men det eneste jeg nogensinde er lykkedes med at få brugt i hverdagen er Highrise fra 37 Signals. Det er simpelt og nyttigt og hjælper mig med de ting jeg ønsker at gøre, i stedet for at komme i vejen... men der er selvfølgelig mange ting det ikke kan.

Tak for svaret Rasmus.. Men kan du ikke nævne nogle specifikke ting du så er glad for i dit nuværende system? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 16:09

Agent:
Spændende system - det må jeg kigge nærmere på til mine sjippetov (Kan jeg styre salg til andre lande i EU i det?)

Tak for det - og ja, selvfølgelig kan du det :)

Agent:
Skulle jeg anbefale et ville jeg vælge Microsoft Dynamics CRM - i en online version. Det er stabilt og kan tilpasses 100% i forhold til de ønsker i har.
Vil ikke ligge skjul på jeg selv er med til at forhandle det - så hvis du vil se nærmere på det kan du kigge her :)

Kan du ikke nævne nogle bestemte ting der gør det så godt eller måske arbejdsflowet i det? :)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:21

Hej Clark

Clark Knøsen:
Kan du ikke nævne nogle bestemte ting der gør det så godt eller måske arbejdsflowet i det? :)

Jeg skal give det er forsøg:
 Nu ved jeg jo ikke hvilke systemer i dagligt arbejder i hos Dynaccount?
Hvis i bruger Office og Outlook så har i allerede et kendt "Look N Feel" i forhold til MS CRM. I skal ikke til at bruge tid på at lære et nyt system men kan allerede fra starten bruge tid på at fokuserer hvilke processer der er bedst. (og som vil kunne håndteres - måske automatisk - i jeres CRM)
Desuden kører alt også via Outlook hvor en sælger i forvejen bruger ca. 90% af sin skrivbordstid.  
Man skal altså ikke have en parallel CRM kalender, parallelle CRM kontaktpersoner og Firmaer. Man bruge de kontakter, indbakke og kalender man allerede bruger. Til slut handler det om at kunne starte i det små, og langsomt få bredt CRM ud over sine processor, så man ikke slår for stort brød op.
CRM skal være enkelt på overfladen og nemt at bruge, men kraftfuldt under motorhjelmen, så man kan automatisere alle de manuelle arbejdsgange.

Nå ja - Og så kan man få en app så den virker fra Ipad og Iphone m.m. Eller integration med Analytics så i ved præcist hvem der besøger jeres hjemmeside - automatisk gemt ned i CRM så salg og kommunikation bliver langt mere målrettet og relevant. (Læs evt. omkring ClickDimensions på hjemmesiden)

Et bud herfra - håber det kan bruges. MS CRM er ikke for alle, men næsten. 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvis i kaster jer ud i at benytte CRM kræver det diciplin og at alle bruger det som er i kontakt med

kunder osv. Ellers har det ikke den rigtige effekt. Hvis du ønsker en mere dybdegående snak om

det kan du kontakte mig på nedenstående Skype adresse. Jeg har selv udviklet og benyttet CRM

systemer i over 15 år.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:29

Thomas Thejlade:

Hej

Hvis i kaster jer ud i at benytte CRM kræver det diciplin og at alle bruger det som er i kontakt med kunder osv.

Ja en vigtig advarsel. Jeg har været med om et par CRM og det helt afgørende er, at få alle med i brugen og med i at bruge det præcist som det er aftalt. Statistikker, alt der skal gøres på tværs af ansatte og alt - rasler hvis ikke alle er helt med. Det er så sørgeligt at se dyre CRM systmer, og sidder stressede sælgere f.eks og siger, de havde ikke tid til at lægge aftalen eller anden oplysingen ind - og kunder ligger uden kontakt punkter og og

ALLE MED

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)