Vi overvejer at implementere CRM system i Dynaccount, og vil i den forbindelse gerne høre hvad du kræver af dit CRM system og hvordan du bruger det i hverdagen? Hvordan er dit arbejdsflow, hvad mangler du evt. i det system du bruger i øjeblikket? Håber på at nogle ”pæne mennesker” har lyst til at dele deres erfaringer :) |
CRM – Kun for pæne mennesker
Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013
Det vil tage for lang tid at skrive en komplet kravspecifikation til mit ønske crm :) Men hey, jeg kan da fortælle dig at det i hvert fald ikke skal være salesforce du skal vælge...! :) det er så kringlet at halvdelen kunne være nok... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
|
Spændende system - det må jeg kigge nærmere på til mine sjippetov (Kan jeg styre salg til andre lande i EU i det?) Omkring CRM - Der er så mange forskellige sys. i kan tage fat i. |
For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Tak for svaret, men kan du ikke komme med en håndfuld specs som du i hvert fald lægger mest vægt på i et CRM? :) |
Tak for svaret Rasmus.. Men kan du ikke nævne nogle specifikke ting du så er glad for i dit nuværende system? :) |
Tak for det - og ja, selvfølgelig kan du det :)
Kan du ikke nævne nogle bestemte ting der gør det så godt eller måske arbejdsflowet i det? :) |
Hej Clark
Jeg skal give det er forsøg: Nå ja - Og så kan man få en app så den virker fra Ipad og Iphone m.m. Eller integration med Analytics så i ved præcist hvem der besøger jeres hjemmeside - automatisk gemt ned i CRM så salg og kommunikation bliver langt mere målrettet og relevant. (Læs evt. omkring ClickDimensions på hjemmesiden) |
For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Hej Hvis i kaster jer ud i at benytte CRM kræver det diciplin og at alle bruger det som er i kontakt med kunder osv. Ellers har det ikke den rigtige effekt. Hvis du ønsker en mere dybdegående snak om det kan du kontakte mig på nedenstående Skype adresse. Jeg har selv udviklet og benyttet CRM systemer i over 15 år. |
Ja en vigtig advarsel. Jeg har været med om et par CRM og det helt afgørende er, at få alle med i brugen og med i at bruge det præcist som det er aftalt. Statistikker, alt der skal gøres på tværs af ansatte og alt - rasler hvis ikke alle er helt med. Det er så sørgeligt at se dyre CRM systmer, og sidder stressede sælgere f.eks og siger, de havde ikke tid til at lægge aftalen eller anden oplysingen ind - og kunder ligger uden kontakt punkter og og ALLE MED vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com