Efter at have lanceret min online slagterforretning er jeg kommet i tvivl omkring farven af mit design. Det vil sige den røde farve på siden. Hvad synes i om farven, forvirrer den, når man kigger på kødet.
Jeg går og pusler med tanken om at lave en lidt lys grøn farve istedet
Hvis der er nogen som vil komme med en kommentar, vil det være lækkert.
Jeg synes din side som helhed spiller max! Synes farven fungerer kanon godt og siden er super lækker og indbydende at se på!
Jeg ville med garanti handle derinde :D hvis ikke det selvfølgelig var for de høje priser (Ja, jeg er studerende).
Kunne egentlig også godt forestille mig det ville spille godt med en lys grøn. Måske du kunne få lavet et udkast af det i den farve og sætte dem op mod hinanden?
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Tak for din tid. Haha, ja det er også for dårligt at man som studerende ikke har råd til ordentlige råvarer, men at man må nøjes med det gaspakkede fra Fakta :)
Jeg synes det er et nydeligt site - og har ingen problemer med dine farver. Folk har efterhånden en blind tro på, at når det benyttes rød så er det en "nej-farve" - man skal benytte grøn, for det er jo mere positivt osv. Jeg mener det er noget sludder - hold du dig bare til de farver du har nu.
Det eneste jeg måske ville optimere lidt er din "slider" på forsiden, hvor teksten virker lidt klodset i forhold til resten af sitet.
Nu kan jeg se der sidder en del fra Aalborg og kigger inde på siden, hvilket også er en del af det område jeg leverer i. Er der noget som skræmmer jer væk, eller hvor i tænker, der gider jeg sgu ikke handle?