Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken woothemes skal jeg vælge ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl om hvilken woothemes der vil være bedst til at skabe en webshop der skal sælge lidt eksklusive varer primært til kvinder.

Kom meget gerne med din mening og gerne også hvorfor jeg skal vælge det tema du forslår.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 13:54

Jeg vil foreslå dig at smide et link til de themes du snakker om, og/eller selv udvælge et par stykker du synes om, og linke til dem, og spørge til folks mening Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 15:16

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:29

Er selv igang med en Merchent webshop og den er rigtig god.

Vær bare obs på at Woothemes har droppet deres brugerforum så man hænger i deres support 2-3 dage før der lander svar... Det synes jeg var trist at opleve når man normalt kan finde svar på spørgsmål på 1 min. i forums :-) 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 16:37

Jeg har selv kikket på disse temaer kommer i vilkårlig rækkefølge

Canvas

Shelflife

Hvilken en vil I forslå til min butik på www.kingbo.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:58

Du har da allerede et nydeligt tema? Måske lidt gammeldags, men jeg ville da ikke sætte en stor indsats for at fornye det så tidligt i processen.

Jeg synes selv at Shelflife er ret godt, så det ville jeg anbefale, hvis du nu skulle skifte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Hej Kingbo,

jeg vil slutte mig til de andre og pege på Shelflife til din målgruppe og dit produkt!

Arbejder selv på en lille webshop som ikke er åbnet endnu, med woostore-tema.. dette kan også klart anbefales, men ville foretrække Shelflife i din situation.

Mvh

Mr_chill

www.kanelogpeber.dk

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 21:39
Hvad få man for de yderlige 80 $ ved at vælge udvikler pakken frem for standard pakken ?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:04

kingbo:
Hvad få man for de yderlige 80 $ ved at vælge udvikler pakken frem for standard pakken ?

Det står ret tydeligt på siden:

Developer Package

Unlimited Domain Usage
3 Bonus Themes
Regular Theme Updates
Layered Photoshop PSD
$150

Du får 1 ekstra theme med og grafikken i .psd format så du kan åbne det i Photoshop og rette til som du ønsker da alle "lag" er inkluderet. Men hvis du ikke helt ved hvad jeg taler om, har du nok ikke brug for det :-)

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 09:14

Hej,

Udfra de temaer du skriver der, vil jeg gå efter MyStile el. Shelflife :-)

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)