Heysan alle sammen Jeg er en ung fyr på 19 år, der er bosat i Glostrup. Jeg er under uddannelse på linjen HHX og er kommende 3. års elev. Jeg har altid godt kunne tænke mig at være iværksætter eller være en del af en en god idé! Nu har musikken altid været en stor del af mit liv, så alting jeg har lavet har været i musikkens tegn. Jeg er producer, godt nok på mit 2 år, men som sagt har haft musikkens mange genre tæt på livet, I LANG TID. Jeg har allerede fået udgivet mit første nummer og skal igang med mit andet (elektronisk musik). Det jeg egentlig ville med dette indlæg er, at gøre opmærksom på, at hvis der er nogle af jer, der er ved at starte et pladeselskab eller en musikportal (downloads, nyheder osv.) op, så er jeg VIRKELIG interesseret. Pladselskab: Jeg kender til mange pladselskaber. Jeg kan også høre et hit når der er et, jeg kan spotte talenter med det samme, og som producer kan jeg selv tage en del i arbejdet, hvis det bliver nødvendigt. En helt tredje fordel er at jeg snart er færdig på handelsskolen og derved har lært en masse om økonomi og marketing. Musik-Portal: Som sagt lige før, kender jeg til mange pladeselskaber, i hvad for en genre er lige meget. Jeg ved hvad der rører på sig i musikkens vidunderlige verden (også nyhedsmæssigt). Det økonomiske og marketing siden har jeg også godt styr på. Jeg er selv handlene på nettets musikportaler, og ved hvad der kan gøres bedre. Jeg er ikke bange for tage udfordringen op og er ikke bange for at knokle mig selv ihjel, hvis det kræves! Så mangler I/Jer derude en frisk ung fyr til et job (Deltid, såvel som fuldtid), der matcher nogle af de overnævnte ting, så smid en mail på Hardfire2002@gmail.com MVH. Simon Christensen Mail: Hardfire2002@gmail.com |
Hej Simon
Har du fundet noget, eller er du forsat på udkig? :-)