Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde der ikke betaler.. igen... Må jeg fjerne det som jeg har lavet?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Kom til at tænke på at der jeg nogengange installerer gratis prøveversioner af programmer. Efter et stykke tid, virker de ikke længere - medmindre jeg køber programmet. 

Så i princippet kan du vel blot have installeret en tidsbegrænset demo?!

Det er rent faktisk en genial ide'  håber nogle tager den op

Best regards

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Vinberg:
Så har jeg fået betalingen igennem. Om det bare har været manglende tjek af beskeder eller noget andet der har hjulpet på det ved jeg ikke.
Rart - det er så endnu en god grund til at man ikke bare fjerner arbejdet eller skriver dårlig betaler hen over en mands side.

Faktisk er det en risiko ved at drive virksomhed, at noget ikke bliver betalt, og det skal man kunne klare uden selvtægt, af helt normale kanaler, både på grund af loven, den kendsgerning at selvtægtsamfund ikke er positive, og fordi det går hårdt ud over eget blogtryk

Vigtigt som du siger, at ha reglerne klare, du kan givet aftale upfront at du laver arbejdet, men ved manglende betaling giver kunden dig ved aftalens indgåelse ret til at tage hjemmesiden ned, indtil fuld betaling inkl. evt. rykkergebyrer er indgået.

Men fint du fik dine penge - ofte tager betalinger lidt længere tid end man har lyst til at tro på, også uden det er fordi de slet ikke vil komme Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:06

Vigtigt som du siger, at ha reglerne klare, du kan givet aftale upfront at du laver arbejdet, men ved manglende betaling giver kunden dig ved aftalens indgåelse ret til at tage hjemmesiden ned, indtil fuld betaling inkl. evt. rykkergebyrer er indgået.

Det kan du gøre med firmaer, men ikke lovligt ved private.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)