Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Chechout på webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har følgende webshop www.mobil4u.dk .

Jeg kunne godt tænke mig en vurdering af selve checkout funktionen - altså fra kunden klikker "gå til kassen" og til købet er overstået. Kan se jeg mister nogen kunde på denne konto. Altså folk der har lagt varer i kurven, men som af den ene eller anden grund hopper af inden de får betalt for varen.

Jeg har kigge på www.usbshoppen , og er meget begejstret for deres checkout. Er der nogen der ved om denne løsning findes til en Prestashop. Alternativt hvad er den bedste nuværende one page checkout til en Prestashop?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 11:24

Hej Kenneth

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på www.canin.sk - jeg bruger det selv på min PrestaShop og det fungerer mere optimalt end det indbyggede check-out i PrestaShop.

Mht. USBshoppens check-out er jeg ret sikker på det er Tim fra PrestaTips.dk der har lavet det, du kan jo prøve at høre om han er interesseret i at lave samme løsning til dig.

God lørdag.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 11:37

Det ser faktisk rigtig fint ud. Ved du om det fungerer sammen med Ewire...... ?

Tilmeldt 14. Feb 12
Skrevet kl. 11:41

Jeg er faktisk ikke klar over om det virker med eWire, men hvis du køber modulet med support, så vil Peter (ejer af canin.sk) helt sikkert få det til at virke. Jeg har selv haft lidt problemer med at få nogen ting til at spille, og man får som regl et svar indenfor 24 timer.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 22:28

Kenneth Davidsen:

Det ser faktisk rigtig fint ud. Ved du om det fungerer sammen med Ewire...... ?

Det virker med alle betalings løsninger som har et modul til prestashop - Har selv haft det kørende med Ewire :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 12:33

@ Søren

Jeg har vlagt og følge dit råd og installeret det nævnte modul. Det er også super fint, det der mangler nu er en oversættelse til dansk. Hvordan gør man det? Er der en pakke man kan hente, eller skal det gøres manuelt. Har siddet og rodet lidt med det manuelle, men kan ikke finde det rigtige sted i backend. Hvad gjorde du?

Tilmeldt 14. Feb 12
Skrevet kl. 12:37

Det vil du ikke fortryde - håber du har købt det med support.

Du kan lave oversættelserne manuelt ved at finde order-opc-new-account samt order-opc under Tools > Translations > FrontOffice translations.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 12:41

Tak for svaret....

Det var også der jeg troede man skulle gøre det, men begge de muligheder du nævner er udfyldt på forhånd med den rigtige oversættelse (dansk). Jeg tænker lidt om man skal ind i moduloversættelse, men synes ikke det fungerer......

Tilmeldt 14. Feb 12
Skrevet kl. 12:42

Hvilken tekst mangler du at få oversat?

EDIT:

Jeg kan se der også er nogen punkter under Modules: standard - order-opc starter de med.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:19

Tak for hjælpen, jeg fandt det jeg skulle bruge under modules.....

Jeg kan se at du også har indstillet den til, at fade alt unødverndigt væk fra skærmen under betaling. Hvordan får du på dit logo til at være i toppen, på trods af at denne funktion er aktiveret? Hos mig er det kun midtersektionen til at taste oplysninger i, samt kurven der er tilbage.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)