Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afregning af privat konsulent

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming. 

Det med indblikket kan jeg godt sætte mig ind i og jeg oplever også, at nogle af mine nye, små kunder på et senere tidspunkt vælger at overtage lønbehandlingen selv ved at skifte til DataLøn. Det kan gøres nemt og uden omkostninger.  Det er dog min erfaring, at man meget hurtigt kan få brugt for 146 kr af sin egen tid, hvis man skal holde styr på alt selv.

Du siger bare til, hvis jeg kan hjælpe.

Jens

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:54

Hej Flemming,

En god indgangsvinkel til din start af virksomhed:

Flemming1978:
men jeg er af den holdning at man på opstartsplan skal holde omkostningerne så lave som overhovedet muligt,

Den med angst for skat skal du ikke have - skat er også din rådgiver - og du skulle måske tale med dem om dette og få en rådgivning derfra - det er jo folk der er til at tale med som man ikke skal være bange for!

Du skal ikke være bange for problemer - når du indberetter de købte timer til skat er du afklaret i relation til skat. Endvidere er det jo først et problem hvis dine konsulenter ikke betaler deres skat - og altså er skattesnydere - også et hint til dig om at være omhyggelig med udvælgelsen af konsulenter!

Men jeg synes egentlig at denne tråd - med nogle så enkle spørgsmål - siger alt om hvor vanskeligt vi kan gøre det for folk der gerne vil i gang selv. 

- man kunne næsten sige de skræmmes jo bort - Jeg så lige denne iværksætter video udført af en der er godt i gang og som har erfaret noget væsentligt........ se den her:

"> 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:54

Hvis du kører danløn er det ikke spor vanskeligt. Du ved du først lige skal tilmelde dig, og det er gratis - og så skal du printe en netsaftale og få banken til at underskrive og faxe ind til danløn (gratis)

Hvis jeg lige kunne få lidt svar fra danløn om feriepenge eller ikke på timelønnede så kunne jeg sagtens over telefonen styre dig igennem første gang. Jeg mener bare du skal aftale lønnen med dem som ex 100 kr per time + ferie 112,50 kr - eller 88,50 kr + ferie = 100 kr i timen eller hvad det nu måtte være - så burde hver løn tage 1 min

HVIS du får behov vil jeg godt checke med danløn, jeg har aldrig kørt timeløn nemlig - men så sig til, så tager vi det over en PB

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)