Hej Flemming. Det med indblikket kan jeg godt sætte mig ind i og jeg oplever også, at nogle af mine nye, små kunder på et senere tidspunkt vælger at overtage lønbehandlingen selv ved at skifte til DataLøn. Det kan gøres nemt og uden omkostninger. Det er dog min erfaring, at man meget hurtigt kan få brugt for 146 kr af sin egen tid, hvis man skal holde styr på alt selv. Du siger bare til, hvis jeg kan hjælpe. Jens |
Hej Flemming,
En god indgangsvinkel til din start af virksomhed:
Flemming1978:men jeg er af den holdning at man på opstartsplan skal holde omkostningerne så lave som overhovedet muligt,
Den med angst for skat skal du ikke have - skat er også din rådgiver - og du skulle måske tale med dem om dette og få en rådgivning derfra - det er jo folk der er til at tale med som man ikke skal være bange for!
Du skal ikke være bange for problemer - når du indberetter de købte timer til skat er du afklaret i relation til skat. Endvidere er det jo først et problem hvis dine konsulenter ikke betaler deres skat - og altså er skattesnydere - også et hint til dig om at være omhyggelig med udvælgelsen af konsulenter!
Men jeg synes egentlig at denne tråd - med nogle så enkle spørgsmål - siger alt om hvor vanskeligt vi kan gøre det for folk der gerne vil i gang selv.
- man kunne næsten sige de skræmmes jo bort - Jeg så lige denne iværksætter video udført af en der er godt i gang og som har erfaret noget væsentligt........ se den her: