Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gæsteblogs indenfor have, legetøj og eBusiness

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer,

Jeg har brug for gæsteblogs, da jeg har hamrende travlt blandt andet med 2 unger, masser af eksamener og oprettelse af ny virksomhed i England.

Jeg står pt. og mangler en ordentlig portion gæsteblogs indenfor følgende temaer:

Haven og alt relateret

Legetøj og alternativt opdragelse, pædagogik og andet som forældre må relatere sig til

eBusiness (her er der nærmest frit slag tematisk – det skal bare have forretningsvinklen)

Der er ikke tale om nogen fancy pancy sider, men eBusiness siden og legetøjssiden har da en pagerank 2, mens have siden af en eller anden grund ikke har andet end pagerank 0, men det skal nok komme Embarrassed

Gæsteblogsene vil producere en lille smule trafik, og så vil jeg tillade 1 til 3 links afhængig af gæstebloggenes længde.

Kravet til indhold er, at det skal være relevant og informativt for hjemmesidernes læsere. For eks for haven kunne det være om forskellen på forskellige slags liljer eller om hvornår og hvordan man etablerer en ny græsplæne og alt andet der kunne interessere folk, der ikke er bange for at få jord under neglene. Den legetøjsrelaterede sides primære målgruppe er ret specifik nemlig kvinder i alderen fra 25-45 år med børn i alderen 0 til 8 år. Den sidste hjemmeside har en målgruppe der minder lidt om aminos plus alle der studerer business i den ene eller anden afskygning.

Bare skriv en pm’ til mig herinde, hvis du kunne være interesseret eller har yderligere spørgsmål, og så kan vi tage den derfra.

Mvh Laust

Partner - KH-Online.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)