I forsommeren købte jeg 5 usb LG USB 2gb memory sticks af "Century" herinde. Jeg bruger selv 1, og meningen var at retsten skulle gives som gaver etc., men her flere måneder efter ligger de stadig på hylden, og er ikke kommet videre. Derfor sælger jeg dem nu herinde. Enten samlet eller hver for sig. Vidunderet kan ses her http://www.wideeyes.dk/temp/lgchocolate.jpg Giv et bud. Hilsen Morten |
4 stk LG Chocolate USB Sticks
|
// Jesper Skov
![]() |
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Hej Jesper Du bød 250,- for alle 4, med reference til markedspriserne. Er du ikke sød at fortælle mig hvor det er du handler, for med de markedspriser, så kan jeg sgu spare mange mange penge ![]() Jeg kan ikke huske præcist hvad jeg gav. Det var vist i omegnen af 150 ex moms pr stk fra importøren. Men du kan evt. søge lidt herinde, de er købt af en anden Amino debbattør. Hilsen Morten |
Du må selv klare portoen, eller afhente dem i Roskilde. Skal jeg være sikker på den kommer frem, så koster det mig iflg. Post Danmark kr. 60,- at sende en "pakke". Så er prisen pludselig nede på 165,- og det er alt for lidt. Men tak for budet. Hilsen Morten |
Hej Morten. Jeg byder kr. 650,- incl. moms og forsendelse som alm. brev (boblekuvert) for alle 4 stk, hvis du stadigvæk har disse. Beløbet vil naturligvis blive overført til din konto, inden afsendelse. Lad mig høre fra dig. Fortsat god weekend. |
Peter
Danmarkshop.com
|
InetActive