Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce fragt opsætning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Håber der er en WooCommerce ekspert derude.

Jeg har lavet en webshop for en restaurant, der også leverer maden ud til visse postnumre (i Aarhus og omegn)

Som det er nu koster det en fast pris på 59.-, men ejeren vil gerne differentiere prisen på udbringning. Dvs. at eks. postnummer 8000 skal slippe med 39.-, 8200 skal af med 49.- og så videre.

How the dælen do i do??

Jeg har kig på en extention ved WooThemes (http://www.woothemes.com/products/table-rate-shipping-2/), men jeg er ikke sikker på at det er det jeg skal bruge, og man kan stort set ikke få svar ved WT medmindre man vil være med i klubben. Det kræver at man skal have købt et theme m.v. hos dem ellers skal man være medlem (startup fee 125$ + 20$ efterfølgende måneder)Hmm

Med venlig hilsen

Jacob

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortalte du ham at det er ret fjollet og en besværlig måde at gøre det på?

Hvorfor laver han ikke bare 2 priser? 39,- hvis det er i samme postnummer og 49,- til alle andre? eller whatever. At differentere for hvert enkelt postnummer virker fjollet, efter min mening.

Du kan lave en lokal fragt under "Lokal Levering" og så bare have den normale fragtrate for alt andet.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Det kræver at man skal have købt et theme m.v. hos dem ellers skal man være medlem (startup fee 125$ + 20$ efterfølgende måneder)

Men så kan du jo bare spørge dem. Du siger jo det er sat op med et Woo-theme, det har du vel købt hos dem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)