Godaften Aminoer. Jeg er ved at starte en e-butik op og er i den forbindelse på jagt efter leverandører. Jeg har gennemlæst gamle Aminotråde og kan se at jeg vist er nødt til at lægge vejen forbi CIFF i August. Kan I fortælle mig hvordan det foregår der? Jeg er nystartet og har en enkelt leverandør. Men min e-butik er ikke i luften endnu. Jeg er interesseret i at finde leverandører af funktionsundertøj og sportsBH''er. Laver man en handel direkte på messen? Hvor store mængder er det normalt at købe? Med andre ord: hvordan foregår det? Jge håber at, der er en erfaren Amino, der kan forberede mig lidt på hvad jeg skal forvente. Mange tak. Louise E |
Hej Louise
Ville prøve at svare på dine spørgsmål.
Man skal have et Cvr. nr, for at komme ind på messe.
Man kan lave handler på mange forskellige måder. Nogle gange har man brug for at tænke tingene igennem inden man gør sig en handlen på flere tusinder af kroner, og her kan man mange gange få en sælger ud til en, efter messen. Men man kan selvfølgelig også lave mange af handlene på messen.
Det du så skal tænke på er at det ikke er alle som ville sælge til e-butik, så dette skal man være forberedt på. Øvrigt skal man nok gøre om med sig selv inden med møder op, hvilken ting der passer ind i sit koncept, da man nogle gange kan blive revet med af alle de ting man ser, eller også bliver man helt forvirret.
Det med mængde kan du altid spørge om. Nogle lægger måske i kasser af 12 stk. Eller også kan man "får" lov til at købe en prøve af 1-5 stk. Men det varierer meget fra butik til butik...
Håber det hjalp lidt.
vh, aeileeng
Ville prøve at svare på dine spørgsmål.
Man skal have et Cvr. nr, for at komme ind på messe.
Man kan lave handler på mange forskellige måder. Nogle gange har man brug for at tænke tingene igennem inden man gør sig en handlen på flere tusinder af kroner, og her kan man mange gange få en sælger ud til en, efter messen. Men man kan selvfølgelig også lave mange af handlene på messen.
Det du så skal tænke på er at det ikke er alle som ville sælge til e-butik, så dette skal man være forberedt på. Øvrigt skal man nok gøre om med sig selv inden med møder op, hvilken ting der passer ind i sit koncept, da man nogle gange kan blive revet med af alle de ting man ser, eller også bliver man helt forvirret.
Det med mængde kan du altid spørge om. Nogle lægger måske i kasser af 12 stk. Eller også kan man "får" lov til at købe en prøve af 1-5 stk. Men det varierer meget fra butik til butik...
Håber det hjalp lidt.
vh, aeileeng