Hejsa. Jeg har en nyopstartet webshop www.danama.dk Mit spørgsmål går ud på : Når jeg skriver en regning/faktura til mine kunder ..... så har jeg en fast forsendelses pris på 60,00 kr uanset hvor meget de køber. Jeg betaler jo ikke selv noget i moms for frimærkerne når jeg køber dem på posthuset.... og kan vel ikke trække noget fra der !! Eller kan jeg ???? Kan jeg trække frimærkerne fra i skat som kontorartikler.... eller hedder det porto ?? Venlig hilsen Gitte |
Skal jeg betale moms af fragt og emballage ??
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Hej Gitte Du betaler ikke moms af almindelige forsendelser - hverken som frimærker eller pakker. Der er dog et par undtagelser som du kan læse om på post danmarks hjemmeside. Du betaler skat af alle indtægter - også portoindtægterne. Samtidig trækker du jo så også alle dine udgifter fra - hvilket også gælder portoomkostningerne. Mange hilsener Helle |
Hej igen Tusinde tak for svaret.... det hjalp mig God week-end. www.Danama.dk Tøj til hende fra str. XS til str. 56. Tasker - Bælter - Smykker - Babystrik. God Kvalitet. |
dog kan du gå på posthuset og få 3 % rabat på dine frimærker..... og ja man kan betale sine regninger med frimærker--- Bare lige et lille fif |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)