Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flot Golden planetshop !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg skriver, da jeg vil høre, om der er nogen af jer, som kender til Golden Planet, Shop Planet? da hjælp ønskes til udarbejdelse af design/layout/logo  ved denne shop-løsning m.m, jeg har en kørende shop på www.kingbo.dk men vil gerne have den til at blive flot og opdateret designet til nyt.
Så hvis der er nogen, som kan tilbyde hjælp til en overkommelig pris, så skriv gerne.

Mvh

Kingbo

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kingbo.

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med. Skriv til mig privat eller her. Det er op til dig.
Jeg har lavet flere forksellige af vores egne shops om og laver også design for andre. Du kan se nogle eksempler her www.lovejoy.dk eller www.trendzwear.dk. Du kan se mere om mig på min egen side www.sitepoint.dk, hvor jeg også kommer ind på dine muligheder for A/B Splittesting i GP.

Det eneste du skal være opmærksom på er at de kommer med version 5.0 inden for de næste 6 måneder og vil du over på den skal dit design opdateres, da der kommer en helt ny template engine. Men da jeg selv skal opdateres vores egne shops får jeg masser erfaring med de nye muligheder også.

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)