Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ud af kontrakt

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

det ville jeg heller ikke finde mig i- enig med Hans.

De andre må da så også være træt af det og få ødelagt stemningen- men jeg forstår så ikke hvorfor de giver de andre giver en kold skulder internt i ejendommen og udelukker dig fra fælleskab hvis det ikke er dem der har bedt dig om at være "loyal" 

ellers må i stå sammen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31

Jeg har ikke talt med de andre behandlere endnu. Opgaver ligger i at udlejer er en meget markant personlighed i huset.

Ja, Hans, jeg er nok for flink og går i snak i stedet for at bede udlejer "pakke sig"!

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Kan du ikke få assistance fra ånde-verden ?
Du siger du arbejder med energier, dette er jo et tilfælde vor dette er muligheden for at vise at det virker?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael_N:
Du siger du arbejder med energier, dette er jo et tilfælde vor dette er muligheden for at vise at det virker?

Hvad er det du gerne vil se virker? Du er velkommen til at bestille en tid - hvis du tør CoolWink

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia Hjort 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12892
Skrevet kl. 14:27

Sana Sofia Hjort:

Nå bottom line: Jeg kan ikke bruge lokalet mere - så jeg vil ud af kontrakten og jeg kontakter en advokat for at komme det.

Ja gør du det, men du skal nok forvent ikke at det hjælper dig meget udover at din pengepung bliver lettet for pange.  At du ikke føler dig velkommen kan jo aldrig være udlejers problem så man må antage at du har en rigtigt rigtigt dårlig sag! Hvorfor prøver du ikke om du kan lave en aftale med udlejer om at komme ud af lokalerne før tid ??

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Ravn:
Hvorfor prøver du ikke om du kan lave en aftale med udlejer om at komme ud af lokalerne før tid ??

Jeg er i dialog med udlejer via mail, og jeg har bedt om at komme ud af kontrakten, men udlejer er ikke interesseret i at ophæve kontrakten umiddelbart. Men jeg har fulgt rådet om at opsige og bede dem finde en anden lejer før udløb af min kontrakt.

Mange kærlige hilsner
Sana Sofia Hjort

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12892
Skrevet kl. 14:34

Sana Sofia Hjort:

Jeg er i dialog med udlejer via mail, og jeg har bedt om at komme ud af kontrakten, men udlejer er ikke interesseret i at ophæve kontrakten umiddelbart. Men jeg har fulgt rådet om at opsige og bede dem finde en anden lejer før udløb af min kontrakt.

Men så er der jo ikke mere du kan gøre.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:23

Sana Sofia Hjort:
eg håber, at jeg forstår dig ret, og siger dig tak fordi du også ser problemet som smålighed og underlig opførsel fra udlejers side.

Det er helt rigtigt forstået.
Og så skal man dertil selvfølgelig huske, at en konflikt altid har mindst to sider, og at den altid ser forskellig ud, alt efter hvilken side man betragter den fra.

Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at komme overens med udlejeren i stedet for at løbe væk - men der kan også være flere aspekter af sagen end dem, vi kan se herfra, og der er naturligvis ikke andre end dig, der kan vide, hvordan det føles inde i dig.

Venlig hilsen

Hans 

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 05:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Sana Sofia Hjort:
. Det er ikke noget jeg vil kæmpe for - jeg føler mig ikke velkommen mere og det at være i huset, hvor jeg mærker uvilje er ikke rart. Og den form for behandling jeg laver handler om energier, og jeg kan ikke tilbyde gode energier i sådan et miljø! SÅ jeg kan ikke bruge lokalet mere - det er nu udelukkende en udgift for mig.

Kan du ikke bare tænde noget røgelse og fremsige nogle besværgelser ?
Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 05:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Sana Sofia Hjort:

Hvad er det du gerne vil se virker? Du er velkommen til at bestille en tid - hvis du tør CoolWink

Nej, men såfremt du kunne løse de problemer du beskriver her i tråden med dine metoder så kunne jeg måske overvejer bruge dine ydelser.
Side 2 ud af 3 (30 indlæg)