Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtfirma i til levering i DK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

1. Hvilket fragtfirma er billigt at benytte samt godt, hvis man skal fragte varer til kunder, som køber ens varer via nette. Varerne vejer alt lige fra 2 kg. til 40 kg.

2. Er der eventuelt et godt samt billigt fragtfirma, som leverer varer om lørdagen, da privatpersoner oftest er på arbejde i hverdagen?

Mvh.
Ivanovic
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:32

Ring til minitrans og tal med salgsafdelingen ( Daniel)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:06

prøv også GLS, der har været meget snak om dem efter de har åbnet en masse pakkeshops, så private nemmere kan få deres pakker.

Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:36

Hej.

Jeg har hørt at Post Danmark faktisk er billigst, også fordi de vistnok forsikrer alle pakker fuldt ud. De Danske Fragtmænd derimod udbetaler kun en kilopris hvis pakken forsvinder. PostDanmark kan vistnok også lavere pakker om lørdagen mod en merbetaling.

Martin.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:01

Martin G:

Hej.

Jeg har hørt at Post Danmark faktisk er billigst, også fordi de vistnok forsikrer alle pakker fuldt ud. De Danske Fragtmænd derimod udbetaler kun en kilopris hvis pakken forsvinder. PostDanmark kan vistnok også lavere pakker om lørdagen mod en merbetaling.

Martin.

Danske fragtmænd er heller ikke gode til pakker til private, det tager de ekstra betaling for, de vil hellere køre erhvervspakker.

Ved posten har man den fordel at kunden kan hente pakken på posthuset, hvis den kommer når de ikke er hjemme og ved dpd kan de få sat pakken hvis de ønsker det..

Der er en her inde, BS Fragt, der er ved at starte pakkeomdeling op hvor han vil køre for webshops

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:34

Hej

Jeg fik en kanon god firmaaftale med TNT. Prisen er stort set det samme som post DK, og så bliver pakkerne hentet her.

MVH

Kim Søegaard

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)