Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde speciel spillemaskine

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var lige på ferie på Mallorca, og spillede lidt på de her hvor man smider 20cent i maskinen, og så skubber den en masse mønter frem og tilbage, jeg vandt da hele 3 euro på 20cents indkast..

Man bliver lidt ludoman. Derfor kunne jeg godt tænkte mig at vide om sådan en kan købes for penge, så jeg ikke bruger for mange i omrejsende tivolier mm.

Hvem kender i som kan levere den slags?

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:34
Det er en "Penny Fall" Der burde være en del tilsalg rundtomkring, da det (såvidt jeg er orienteret) ikke længere er tilladt at bruge dem i Danmark med rigtige mønter, da den slags jo skal kobles op til Told & Skat. Nogle få steder bruger man så poletter, men mange steder er de helt droppet.

Bruger du ikke også mange penge på bamsekraner? For der kan jeg give dig et super duper tilbud, da jeg har nogle stykker stående at fylde :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:32
hehe, en bamsekran, det kunne sgu være fedt at have stående hjemme i stuen!

--> smith: her er en liste over Omrejsende tivoli, som du evt. kan kontakte og høre om de har den pågældende maskine stående!

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:11
Dato: 12-07-2007 23:34:23 Forfatter: Allan.

Det er en 'Penny Fall' Der burde være en del tilsalg rundtomkring, da det (såvidt jeg er orienteret) ikke længere er tilladt at bruge dem i Danmark med rigtige mønter, da den slags jo skal kobles op til Told & Skat. Nogle få steder bruger man så poletter, men mange steder er de helt droppet.

Bruger du ikke også mange penge på bamsekraner? For der kan jeg give dig et super duper tilbud, da jeg har nogle stykker stående at fylde :-)

Lol@bamsekran
Har du andre ting i den genre?.. Jeg vil gerne have noget lir ind på kontorhotellet. Vi snakkede om en enarmet, men vi gider ikke puste til ilden hvad angår hasard. Pinball kunne være en mulighed, men det fylder lidt rigeligt og støjer for meget over længere tid.
PennyFall kunne være rigtig sjovt... hvis maskinen ikke er offentlig tilgængelig er det vel ikke værre end den enarmede?.. for så vil jeg måske alligevel gerne puste lidt.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:20
"Har du andre ting i den genre?.. "

Nej, det er faktisk nærmest et tilfælde at jeg har de kraner stående. Jeg har mest med jukeboxe at gøre, som jo er en lidt beslægtet branche med spilleautomater.

Det sjoveste på et kontor er da bordfodbold, airhockey, dart osv. da det er mere sociale spil end flippere etc.

En idé kunne være en photplay, de gamle kan efterhånden fås for småpenge.

Det er en lille spillemaskine med touch skærm og fås med bl.a. Trivial Pursuit mv.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:11
kender godt photoplay.. .faktisk en meget god idé.

Jeg tænker selv kliche med bordfodbold eller airhockey.. det derfor jeg gerne vil have noget "skævt".. så folk tænker "god idé i stedet for bordfodbold"... Vi har en boksebold, så det gør ikke det store at photoplay er ikke-fysisk aktivitet.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:39

Hej Allan

Faldt over denne tråd har du stadig de to Bamse kraner ?

Rasmus

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:23

Jeg har bordfodbold i megastørrelse - så får dine medarbejdere også rigtig god motion!!!

www.nordjyskfest.dk :)

Rigtig god jul!

Mette

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 14:32

Du har ikke en flippermaskine stående vel? Til dem der ikke har pladsen, kan varmt anbefales en slikmaskine .. Der ligger mange af dem under juletræet i aften :)

Jimmy

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:16

Hej Rasmus, ja jeg har dem stadig, 3 stk. ialt, men kun den ene er køreklar.

De er billigt til salg.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)